Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗварич, І. Т.-
dc.contributor.authorЗварич, О. І.-
dc.contributor.authorZvarych, I.-
dc.contributor.authorZvarych, O.-
dc.date.accessioned2020-03-16T09:21:13Z-
dc.date.available2020-03-16T09:21:13Z-
dc.date.issued2020-03-16-
dc.identifier.citationЗварич І.Т. Моделеутвоюючі чинники територіального управління економічним розвитком регіону / І. Т. Зварич, О. І. Зварич // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 21 – 27uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3899-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні чинники територіального управління, проаналізовано його особливості у державах з різною формою правління. У кожній країні організація місцевої влади та управління й відповідна їй розгалужена система місцевих органів із розподілом належної компетенції між ними завжди тісно пов’язані з адміністративно-територіальним управлінням. При цьому в будь-якій державі (федеративній чи унітарній) існує один із двох традиційних типів адміністративно-територіальних утворень, які за ієрархією перебувають нижче загальнодержавного рівня. До першого з них належать так звані проміжні утворення (землі, адміністративні автономії, області та райони або департаменти тощо) й відповідні органи влади та управління, що здійснюють у межах своєї компетенції певні функції на підвідомчій їм території незалежно від центру. Водночас другий їх тип представлений відповідними низовими адміністративно-територіальними одиницями так званого базового рівня, які входять до складу проміжних утворень і мають власні місцеві органи влади та управління. На відміну від адміністративно-територіальних одиниць базового рівня, що склались природно й визнані державою (міста, селища, села), під час управління якими переважають інтереси певних територіальних громад, у керівництві формуваннями проміжного рівня, створеними державними актами (області, райони тощо), простежується поєднання інтересів центру та поселень за його зацікавленості у підвищеному на них впливі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66)-
dc.subjectмісцеві органи управлінняuk_UA
dc.subjectадміністративно-територіальний менеджментuk_UA
dc.subjectфедеративні країниuk_UA
dc.subjectдержави із самоврядним типом місцевого управлінняuk_UA
dc.subjectмодель централізаціїuk_UA
dc.subjectмоделеутворюючі чинникиuk_UA
dc.subjectsystem of governing bodiesuk_UA
dc.subjectadministrative-territorial managementuk_UA
dc.subjectfederal countriesuk_UA
dc.subjectstates with a self-governing type of local governmentuk_UA
dc.subjectcentralization modeluk_UA
dc.subjectmodel-forming factorsuk_UA
dc.titleМоделеутвоюючі чинники територіального управління економічним розвитком регіонуuk_UA
dc.title.alternativeModelling factors of territorial management of economic development of the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/4(66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 Зварич І.Т.pdfелектронне видання364,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.