Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3876
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛоктєва-Маклашова, Н. В.-
dc.contributor.authorМайстренко, М. О.-
dc.contributor.authorLoktieva-Maklashova, N. V.-
dc.contributor.authorMaistrenko, M. О.-
dc.date.accessioned2020-02-19T08:52:09Z-
dc.date.available2020-02-19T08:52:09Z-
dc.date.issued2020-02-19-
dc.identifier.citationЛоктєва-Маклашова Н. В. Проблемні питання сучасного стану реформування обігу земельних ділянок сільськогосподарського призначення суспільства / Н. В. Локтєва-Маклашова, М. О. Майстренко // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 114 – 120uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3876-
dc.description.abstractНаведено результати дослідження законопроекту, яким запроваджується скасування мараторію на продаж земель сільськогосподарського призначення та встановлюється порядок обігу земельних ділянок сільськогосподарського призначення. Запропоновано ряд положень до законопроекту в частині визначення кола суб’єктів даних відносин та порядку відчуження даних земеьних ділянок. Наголошено на необхідності участі в обігу земель сільськогосподарського призначення виключно громадян України, держави та органів місцевого самоврядування. Запропоновано запровадити механізм переходу землі сільськогосподарського призначення до ефективного власника, обмеживши можливість перепродажу куплених земельних ділянок сільськогосподарського призначення. Автори вважають за необхідне закріпити на законодавчому рівні переважне право органів місцевого самоврядування на придбання земельних ділянок сільськогосподарського призначення у разі продажу даних земельних ділянок. Цей крок покликаний забезпечити національну продовольчу безпеку, адже земля буде знаходитись у власності публічних органів влади; реалізацію норм ст. 13 Конституції України, відповідно до якої земля є об’єктом права власності українського народу, права власника в такому випадку будуть здійснювати органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією. Основою для твердження є також прийняття 14 листопада 2019 року Верховною Радою України в першому читанні законопроекту № 2194 «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», відповідно до якого землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2019. - № 4 (25)-
dc.subjectобіг земель сільськогосподарського призначенняuk_UA
dc.subjectправо власностіuk_UA
dc.subjectземельна реформаuk_UA
dc.subjectпереважне право купівлі земельної ділянкиuk_UA
dc.subjectagricultural land turnoveruk_UA
dc.subjectownershipuk_UA
dc.subjectland reformuk_UA
dc.subjectpre-emption right to buy the landuk_UA
dc.titleПроблемні питання сучасного стану реформування обігу земельних ділянок сільськогосподарського призначення суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeCurrent state of reforming of agricultural land turnover in Ukraine: existing problemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/4(25)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16 Локтєва-Маклашова Н. В..pdfелектронне видання343,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.