Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКунєв, Ю. Д.-
dc.contributor.authorДувінг, В. О.-
dc.contributor.authorKunev, Yu. D.-
dc.contributor.authorDuving, V. О.-
dc.date.accessioned2020-02-18T10:30:20Z-
dc.date.available2020-02-18T10:30:20Z-
dc.date.issued2020-02-18-
dc.identifier.citationКунєв Ю. Д. Публічно-адміністративна діяльність – об’єкт адміністративно-правової науки. суспільства / Ю. Д. Кунєв, В. О. Дувінг // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). – С 40 – 48uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3866-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду сутності проблем теорії та методології адміністративно-правової науки. Під час аналізу проблем визначено, що розвитку адміністративно-правової науки сприятиме формування правових понять і категорій адміністративної діяльності. Публічно-адміністративна діяльність є основним складником адміністративної діяльності. Запропоновано публічно-адміністративною діяльністю вважати кооперовану правову взаємодію публічної адміністрації та інших суб’єктів публічного і приватного права, спрямовану на розгляд і забезпечення державних та приватних інтересів шляхом прийняття адміністративних актів у сфері публічного управління. До публічного адміністрування зарахували частину адміністративної діяльності внутрішнього спрямування (внутрішньо-організаційну) із забезпечення виконання основних зовнішньо спрямованих завдань органу. Можна вести різні дискусії щодо відповідності вітчизняного адміністративного законодавства стандартам загального адміністративного права демократичних країн, але реально ми знаходимося на шляху переходу від управлінського (поліцейського) права до захисного (новітнього адміністративного права). Про наявність такого стану вітчизняного адміністративного права свідчать способи і засоби діяльності публічної адміністрації, затверджені в нормах адміністративного права. Типізація напрямів адміністративної діяльності дуже важлива для систематизації всього адміністративного законодавства, тому повинні бути прийняті на законодавчому рівні загальні правові принципи і процедури їх реалізації. Всю публічно-адміністративну діяльність потрібно стандартизувати, розробивши і прийнявши загальний стандарт у законах «Про адміністративну процедуру» та «Про нормативно-правові акти». Інші законодавчі акти, які регламентують усі різновиди адміністративної діяльності, повинні відповідати цим загальним принципам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2019. - № 4 (25)-
dc.subjectадміністративне правоuk_UA
dc.subjectтеорія адміністративного праваuk_UA
dc.subjectпроблеми адміністративного праваuk_UA
dc.subjectadministrative lawuk_UA
dc.subjectthe theory of administrative lawuk_UA
dc.subjectproblems of administrative lawuk_UA
dc.subjectadministrative activityuk_UA
dc.subjectpublic-administrative activityuk_UA
dc.titleПублічно-адміністративна діяльність – об’єкт адміністративно-правової науки. суспільстваuk_UA
dc.title.alternativePublic-administrative activities – the object of the administrative and legal scienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/4(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 Кунєв Ю. Д..pdfелектронне видання351,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.