Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозубенко, В. С.-
dc.contributor.authorХанін, І. Г.-
dc.contributor.authorПоляков, М. В.-
dc.contributor.authorKhanin, I. G.-
dc.contributor.authorPolyakov, M. V.-
dc.contributor.authorBilozubenko, V. S.-
dc.date.accessioned2020-02-14T09:47:33Z-
dc.date.available2020-02-14T09:47:33Z-
dc.date.issued2020-02-14-
dc.identifier.citationХанін І. Г. Про співвідношення концепцій економіки знань і цифрової економіки у формуванні нової парадигми розвитку світового господарства / І. Г. Ханін, М. В. Поляков, В. С. Білозубенко // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 38-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3858-
dc.description.abstractАкцентовано увагу на тому, що сучасний світ входить у період комплексних трансформацій, пов’язаних з подоланням накопичених проблем економічного та неекономічного характеру, а також з переходом до нової парадигми розвитку світового господарства. Однією з її основ є модель економіки знань. З іншого боку, прогрес інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та їх проникнення в усі сфери життя суспільства створили умови до формування так званої цифрової економіки. Це також трансформує сучасні економічні системи та набуває загальносвітового значення. У результаті концепції економіки знань і цифрової економіки перетинаються як у теоретичному, так і у практичному плані. Визначення їх співвідношення є актуальною науково-практичною проблемою з точки зору пояснення і формування нової парадигми розвитку світового господарства. У статті уточнено сутність і особливості економіки знань як нового типу економіки. Обґрунтовано, що цей термін більш повно та точно відображує специфіку нового етапу суспільного розвитку та стає базовим. Зазначено трансформаційний вплив ІКТ на сучасне господарство, що веде до формування цифрової економіки. Визначено сутнісні особливості та характеристики такої економіки як нової функціональної моделі економічної системи. Розглянуто специфіку цифрових трансформацій, які змінюють форми економічної організації. Надано пояснення співвідношення концепцій економіки знань і цифрової економіки, їх взаємне доповнення у формуванні нової парадигми розвитку світового господарства. Це забезпечується тим, що вони: змінюють моделі економічного зростання; забезпечують структурно-функціональне перетворення систем суспільного виробництва; стають основою для створення нових економічних механізмів. Наголошено на доцільності реалізації положень ухваленої Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018–2020 роки. Висловлено побажання, щоб такі документи (у сфері розвитку цифрової економіки) спрямовувались на побудову інфраструктури економіки знань і забезпечення її ключових процесів, зокрема у сфері науки й освітиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку Національної академії наук Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми економіки;2018. - № 2-
dc.subjectекономіка знаньuk_UA
dc.subjectсвітове господарствоuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectknowledge economyuk_UA
dc.subjectworld economyuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.titleПро співвідношення концепцій економіки знань і цифрової економіки у формуванні нової парадигми розвитку світового господарстваuk_UA
dc.title.alternativeOn the Relationship between the Concepts of the Knowledge Economy and the Digital Economy in the Formation of a New Paradigm for the Development of the World Economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pekon_2018_2_6.pdfелектронне видання308,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.