Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсаченко, О. О.-
dc.contributor.authorUsachenko, O. О.-
dc.date.accessioned2020-02-10T11:21:55Z-
dc.date.available2020-02-10T11:21:55Z-
dc.date.issued2020-02-10-
dc.identifier.citationУсаченко О. О. Особливості реструктуризації та конверсії оборонної промисловості України / О. О. Усаченко // Публічне управління та митне адміністрування . – 2019. - № 4 (23). – С. 102 – 108uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3848-
dc.description.abstractЗазначено, що тепер відбувається постійний обмін сферами й методами регулювання між публічним, зокрема адміністративним, і приватним цивільним правом. Одні з них переходять у галузь публічно-правового регулювання, коли виникають нові суспільні інтереси або явища та процеси, що вимагають державного регулювання. Інші сфери належать до приватноправового регулювання, коли розширення самостійності суб’єктів господарювання вимагає звуження галузей державного управління. Такий стан цілком відповідає сучасним вимогам поєднання публічно-правових та приватноправових засад регулювання. Автор не поділяє погляд щодо необхідного переважання приватноправових засад у регулюванні суспільних відносин. Більш обґрунтованим є підхід учених, які вважають, що формування системи нормативно-правового регулювання в цій галузі має базуватися на ретельно відпрацьованій теоретичній концепції, яка органічно поєднує публічні та приватні інтереси. Визначено, що організаційно-правові механізми державного регулювання розвитку оборонної промисловості повинні бути розраховані на те, що найважливіша роль у забезпеченні національних інтересів України належить оборонній промисловості. Реструктуризація та конверсія оборонної промисловості повинна здійснюватися без шкоди для розвитку нових технологій і науково-технічних можливостей, з модернізацією озброєнь, військової та спеціальної техніки, а також зі зміцненням українських позицій на світовій арені. Отже, регулювання управлінської діяльності у сфері оборонної промисловості має ґрунтуватися насамперед на основі адміністративно-правових норм, тому що вони спрямовані на досягнення публіч- них (державних) інтересів. Зазначений погляд є задовільним, оскільки найбільше відповідає стану сучас- ного адміністративного права. Система адміністративного права, її об’єкти та методи регулювання зазнають нині важливих змін. До цього часу державне управління характеризувалося винятково наказовим характером, але на сьогодні традиційний елемент галузі помітно втрачає своє значення, значно більшу роль відіграють його основні функції: державне управління, державне регулювання, легалізація та контроль (нагляд).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 4 (23)-
dc.subjectоборонна промисловістьuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectконверсіяuk_UA
dc.subjectреструктуризаціяuk_UA
dc.subjectпублічно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectнауково-технічні можливостіuk_UA
dc.subjectdefense industryuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectconversionuk_UA
dc.subjectrestructuringuk_UA
dc.subjectpublic-law regulationuk_UA
dc.subjectscientific and technical capabilitiesuk_UA
dc.titleОсобливості реструктуризації та конверсії оборонної промисловості Україниuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of restructuring and conversion of the defense industry of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№4(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 Усаченко О. О..pdfелектронне видання315,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.