Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвидкий, Я. Ю.-
dc.contributor.authorShvydkyi, Ya. Iu.-
dc.date.accessioned2019-12-13T11:59:21Z-
dc.date.available2019-12-13T11:59:21Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationШвидкий Я. Ю. Місце протидії корупції в системі забезпечення національної безпеки / Я. Ю. Швидкий // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 284 – 289uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3788-
dc.description.abstractУ статті виявлено, що успішність і безпечність розвитку держави неможливі без чітко усвідомленого впливу цінності та зацікавленості населення у формуванні національної безпеки. Безумовно, проблеми, що наявні у сфері національної безпеки, не обмежені лише військовим, економічним, екологічним або інформаційним аспектами, а охоплюють майже всі рівні життя та діяльності населення України. З’ясовано сутність національної безпеки та проаналізовано основні нормативні акти щодо її забезпечення. Варто зауважити, що формування національної безпеки відбувається у межах відносин громадянина та держави, суспільства та держави, громадянина і суспільства. З огляду на це можна дійти висновку, що національна безпека характеризує внутрішні та міждержавні відносини, які є показником ефективності системи державної, правової та суспільної безпеки, прав і свобод кожного громадянина, самостійного розвитку, суверенітету держави від різноманітних загроз внутрішнього та зовнішнього характеру. Визначено чинники впливу на процес впливу корупційних діянь. З’ясовано, що ключовими завданнями розбудови національної безпеки, на які варто звернути увагу на сучасному етапі розвитку нашої держави та внести відповідні зміни у стратегічні нормативні документи, є такі: впровадити комплексний підхід до протидії різного роду загроз широкого діапазону; налагодити ефективну взаємодію між усіма суб’єктами як державного, так і недержавного рівня у сфері протидії корупції; запровадити єдиний підхід для того, щоби виявляти, ідентифікувати та оцінювати загрози, підвищити рівень обізнаності кожної групи суб’єктів з особливостями її впливу у сфері протидії корупції; забезпечити безперервність процесу держуправління та формування бізнес-процесів, надати критично важливі послуги населенню; провести навчання, тренування, визначити порядок дій під час кризових моментів і після них для того, щоб забезпечити високий рівень готовності кожної групи суб’єктів; налагодити стійкі двосторонні канали комунікації між державними та місцевими органами влади та населенням у сфері протидії корупції тощоuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectкорупційні діянняuk_UA
dc.subjectкорупційні злочиниuk_UA
dc.subjectпротидія корупціїuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectcorruption crimesuk_UA
dc.subjectcounteraction to corruptionuk_UA
dc.subjectnational securityuk_UA
dc.titleМісце протидії корупції в системі забезпечення національної безпекиuk_UA
dc.title.alternativePlace of anti-corruption in the system of national security systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36 Швидкий Я. Місце.pdfелектронне видання337,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.