Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3787
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorCавка, І. І.-
dc.contributor.authorSavka, І. І.-
dc.date.accessioned2019-12-13T11:52:42Z-
dc.date.available2019-12-13T11:52:42Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationCавка І. І. Демократизація сектору безпеки та оборони держави шляхом втілення механізмів цивільного контролю / І. І. Cавка // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 277 – 283uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3787-
dc.description.abstractАвтором розкрито проблематику демократизації оборонної сфери через втілення механізмів демократичного цивільного контролю. Приділено увагу основним недолікам системи цивільного контролю над сектором безпеки і оборони України. Акцентовано увагу на проблемі надання цивільному контролю за діяльністю силових і спеціальних структур сектору безпеки і оборони наукового змісту через використання мультидисциплінарного методу досліджень для його модернізації. Для усталених демократій із виробленими моделями взаємовідповідальної комунікації між цивільним суспільством і владними інституціями основною метою є сприяння подоланню зовнішніх загроз, а супутньою проблемою – «спротив матеріалу», себто скептицизм військового керівництва щодо компетентності, експертного потенціалу цивільних працівників, негнучкість структур військових інституцій. А для держав із менш розвиненими демократичними практиками та інституціями важливою метою контролю є становлення його як запобіжника від зловживання «озброєною владою» своїми повноваженнями і можливостями. Головними елементами реформ у сфері національної оборони демократичних країн визначено військову реформу, реформу поліції, розвідки, судову реформу, пенітенціарної системи, прикордонного контролю, а також вжиття заходів, спрямованих на посилення цивільного управління та демократичної звітності апарату сектору безпеки перед громадянським суспільством за умови суворого дотримання державної таємниці. У процесі реформування сектору безпеки і оборони та розширення цивільного контролю в секторі безпеки та оборони необхідно вирішити такі основні завдання: розробити і запровадити науково обґрунтовані внутрішні й зовнішні критерії та методики оцінювання їхньої функціо- нальної діяльності та результатів; опрацювати пропозиції щодо зміни нормативно-правових актів з удосконалення системи і механізмів цивільного контролю, розвитку інституційних засад парламентського, президентського, урядового, судового та громадського контролю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectдемократичний цивільний контрольuk_UA
dc.subjectсфера національної безпекиuk_UA
dc.subjectдемократизація оборонної сфериuk_UA
dc.subjectмеханізми цивільного контролюuk_UA
dc.subjectdemocratic civilian controluk_UA
dc.subjectsphere of national securityuk_UA
dc.subjectdemocratization of defense sphereuk_UA
dc.subjectmechanisms of civilian controluk_UA
dc.titleДемократизація сектору безпеки та оборони держави шляхом втілення механізмів цивільного контролюuk_UA
dc.title.alternativeDemocratization of the security and defense sector by the implementation of civil control mechanismsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/№3(22)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35 Савка І. Демократизація.pdfелектронне видання342,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.