Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧечель, О. М.-
dc.contributor.authorChechel, O. M.-
dc.date.accessioned2019-12-12T12:08:01Z-
dc.date.available2019-12-12T12:08:01Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationЧечель О. М. Поняття і зміст механізмів державного управління в гуманітарній сфері / О. М. Чечель // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 137 – 145uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3771-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу сутності механізмів державного управління в гуманітарній сфері. Як самостійна категорія науки державного управління, гуманітарна сфера досліджується автором як об’єкт відповідного державно-управлінського впливу. Проводиться ґрунтовний аналіз підходів сучасних учених до розуміння змісту таких дефініцій: «гуманітарна сфера», «державне управління в гуманітарній сфері», «державне управління гуманітарною сферою». Важливість розуміння гуманітарної сфери як об’єкта державного управління розкриває її складну структуру, що унеможливлює визначення її як єдиного цілісного об’єкта управління. Автором доведено недоцільність поєднання гуманітарної та соціальної сфер як двох тотожних об’єктних зон державного управління. Доведено, що ці сфери співвідносяться як загальне та окреме, тобто неможливість ототожнення гуманітарної сфери як єдиного об’єкта державного будівництва пояснюється тим, що вона охоплює вже наявні об’єкти державного управління. Установлено, що такими складовими частинами гуманітарної сфери є соціальна, культурна, релігійна сфери, сфери інтелектуальних відносин, суспільно-політичної та медичної діяльності. Доведено, що гуманітарну сферу як особливу сферу державного управління слід визначати через сукупність галузей такої діяльності людини і громадянина, в якій відбуваються духовний, творчий, культурний, соціальний, суспільно-політичний, науково-інтелектуальний, освітній, медико-санітарний саморозвиток і самореалізація особистості без здійснення виробничої діяльності, але з можливістю отримання прибутку від продукту (матеріального або нематеріального), створеного особою як результати її власної невиробничої діяльності. Автором визначено власне розуміння механізму державного управління в гуманітарній сфері, під яким розуміється імперативний спосіб жорсткого підпорядкування об’єктів управління, заснований на суворому виконанні вказівок, що здебільшого засновано на примусі. Розкрито структурний зміст інституційного прояву механізму державного управління в гуманітарній сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectгуманітарна сфераuk_UA
dc.subjectдержавна гуманітарна політикаuk_UA
dc.subjectмеханізм державного управління в гуманітарній сферіuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectдержавний примусuk_UA
dc.subjecthumanitarian sphereuk_UA
dc.subjectstate humanitarian policyuk_UA
dc.subjectmechanism of public administration in the humanitarian sphereuk_UA
dc.subjectgovernment bodiesuk_UA
dc.subjectstate coercionuk_UA
dc.titleПоняття і зміст механізмів державного управління в гуманітарній сферіuk_UA
dc.title.alternativeThe concept and contents of public governance mechanisms in the humanitarian sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19 Чечель О. Поняття.pdfелектронне видання420,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.