Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтатівка, Н. В.-
dc.contributor.authorКучерява, К. Я.-
dc.contributor.authorStativka, N. V.-
dc.contributor.authorKucheriava, K. Ya.-
dc.date.accessioned2019-12-12T10:34:04Z-
dc.date.available2019-12-12T10:34:04Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationСтатівка Н. В. Основні складники комплексного механізму детінізації економіки України / Н. В. Статівка, К. Я. Кучерява // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 121 – 130uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3769-
dc.description.abstractУ статті досліджено загальні тенденції тіньової економіки України. Обґрунтовано доцільність виокремлення інституційної, правової та економічної складових частин як базових елементів комплексного механізму детінізації національної економіки, визначено пріоритетні заходи державної політики за кожним з означених напрямів. Першочерговими кроками державної політики щодо детінізації в економічній сфері мають стати такі: вдосконалення методів оцінки масштабів тіньової економічної діяльності; формування оптимальної системи оподаткування; вдосконалення системи обліку доходів і витрат на рівні всіх економічних агентів; прозорість використання публічних фінансів. Правовий механізм має включати заходи з недопущення умов існування тіньового сектору, легалізації неформальних форм залучення нелегально отриманих доходів у легальну економіку, покарання нелегальної чи протизаконної господарської діяльності. Заходи інституційної складової частини комплексного механізму детінізації мають включати: максимально можливе зниження рівня ручного керування, мінімізацію взаємодії замовників та надавачів державних послуг, детінізацію політичного процесу, активне залучення громадськості до контролю за діяльністю державних інституцій, прозорий відбір кадрів на державні посади на всіх рівнях, стратегічну визначеність детінізації національної економіки. В основі явища тіньової економіки лежить економічний інтерес людини, що є об’єктивною умовою існування людини як біологічного виду. Але економічні відносини розглядаються крізь призму публічної влади та системи права. Адже тіньова економіка − це, перш за все, економіка, що функціонує в обхід чинних державних законів і суспільних правил. Отже, без створення відповідного каркасу інституцій, що регулюють суспільні й економічні відносини зокрема в рамках відповідного правого поля, подолання цього явища видається малоефективним. Таким чином, ключовими елементами комплексного механізму детінізації національної економіки мають бути економічна, правова та інституційна складові частиниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectмеханізми державного управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectдетінізаціяuk_UA
dc.subjectтіньова економікаuk_UA
dc.subjectантикорупційні органиuk_UA
dc.subjectmechanisms of public administrationuk_UA
dc.subjectgovernment controluk_UA
dc.subjectde-shadowinguk_UA
dc.subjectshadow economyuk_UA
dc.subjectanti-corruption bodiesuk_UA
dc.titleОсновні складники комплексного механізму детінізації економіки Україниuk_UA
dc.title.alternativeMain components of the complex mechanism of de-shadowing of Ukraine’s economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Статівка Н. Основні.pdfелектронне видання480,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.