Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯроміч, С. А.-
dc.contributor.authorБекетова, О. А.-
dc.contributor.authorАнтоненкова, Н. А.-
dc.contributor.authorYaromich, S.-
dc.contributor.authorAntonenkova, N.-
dc.contributor.authorBeketova, O.-
dc.date.accessioned2019-11-27T09:15:38Z-
dc.date.available2019-11-27T09:15:38Z-
dc.date.issued2019-11-27-
dc.identifier.citationЯроміч С. А. Особливості маркетингу персоналу транспортно-експедиторських підприємств України / С. А. Яроміч, О. А. Бекетова, Н. А. Антоненкова // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 3(65) . – С. 177 - 184uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні проблеми та напрями його використання під час управління персоналом підприємств України, що надають транспортно-експедиторські послуги. Надано визначення маркетингу персоналу як виду управлінської діяльності, спрямованого на довготривале забезпечення організації людськими ресурсами. Визначено семантику поняття «маркетинг персоналу». Розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці на засадах сучасного маркетингу, яка забезпечує його збалансованість, гармонізацію економічних інтересів суб’єктів соціально-трудових відносин. Визначено, які принципи управління персоналом можуть бути застосовано й для маркетингу персоналу. Проаналізовано склад і зміст вимог до персоналу, які висуваються працедавцямиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 3(65)-
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectперсонал-маркетингuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectпотреба в персоналіuk_UA
dc.subjectлюдські ресурсиuk_UA
dc.subjectпринципи управління персоналомuk_UA
dc.subjectтранспортно-експедиторські підприємстваuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagerial activitiesuk_UA
dc.subjectpersonnel requirementsuk_UA
dc.subjecthuman resourcesuk_UA
dc.subjectpersonnel management principlesuk_UA
dc.subjectfreight forwarding enterprisesuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу персоналу транспортно-експедиторських підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing to personnel of transport and forwarding facilities of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/3(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21 Яромич С. Особливості.pdfелектронне видання344,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.