Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, К. С.
dc.contributor.authorПадерін, І. Д.
dc.contributor.authorМіщенко, Д. А.
dc.contributor.authorДаценко, В. В.
dc.contributor.authorКаюн, С. В.
dc.contributor.authorВатченко, Б. С.
dc.contributor.authorВатченко, О. Б.
dc.contributor.authorГорященко, Ю. Г.
dc.contributor.authorІльченко, В. М.
dc.contributor.authorПікуліна, Н. Ю.
dc.contributor.authorТимошенко, М. В.
dc.contributor.authorФещенко, О. М.
dc.contributor.authorМихальчук, Л. В.
dc.contributor.authorЄссе, О. І.
dc.contributor.authorГуртова, Н. В.
dc.contributor.authorДавидько, С. В.
dc.contributor.authorНовак, Є. Е.
dc.contributor.authorСамойленко, Д. М.
dc.contributor.authorСірко, А. Ю.
dc.contributor.authorСвистун К. О., К. О.
dc.contributor.authorТітовець, Є. С.
dc.date.accessioned2019-11-14T09:19:39Z
dc.date.available2019-11-14T09:19:39Z
dc.date.issued2019-10-14
dc.identifier.citationОрганізація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографія / за наук. ред. д.е.н., професора, академіка АЕНУ К. С. Жадька. – Дніпро : УМСФ, 2019. – 224 с. (Сер. «Бізнес. Економіка. Фінанси»).uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-328-154-4
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3706
dc.description.abstractУ сучасних умовах особливого значення набуває розвиток малого і середнього бізнесу, здатного забезпечити в досить короткі терміни структурну перебудову економіки країни на основі інноваційних технологій, водночас формуючи надійну соціальну базу реформ – середній клас підприємців-власників. У монографії висвітлено актуальні питання розробки концепції розвитку виробничо-маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу регіонів України. Для фахівців, представників бізнес-середовища, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості, науковців, викладачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукове видання;2019
dc.subjectмалі підприємстваuk_UA
dc.subjectзалучення іноземних інвестиційuk_UA
dc.subjectуправління малим і середнім бізнесомuk_UA
dc.subjectмалий і середній бізнесuk_UA
dc.subjectефективність франчайзингової форми ведення бізнесуuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпечення підтримки малого і середнього бізнесуuk_UA
dc.subjectорганізаційно-економічний механізм сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectдержавна кластерна політикаuk_UA
dc.subjectособливості маркетингу виробничо-технічної продукціїuk_UA
dc.subject«Партизанський» маркетингuk_UA
dc.titleОрганізація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : монографіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
за ред Жадька_ Монографія_6.11.2019.pdfелектронне видання3,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.