Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнека, О. Г.-
dc.contributor.authorПозднякова, Л. О.-
dc.contributor.authorСкрипінський, О. Л.-
dc.contributor.authorDeineka, O. G.-
dc.contributor.authorPozdnyakova, L. O.-
dc.contributor.authorSkrypinsky, O. L.-
dc.date.accessioned2019-08-20T10:11:27Z-
dc.date.available2019-08-20T10:11:27Z-
dc.date.issued2019-08-20-
dc.identifier.citationДейнека О. Г. Теорія, принципи та практика державного управління та адміністрування ринку транспортних послуг країни / О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова, О. Л. Скрипінський // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. – № 2 (21). – С. 128 – 135uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3600-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні аспекти державного управління та адміністрування ринку транспортних послуг як компонента публічного управління залізничного транспорту України. Зазначено, що одним із завдань державного управління та адміністрування є здатність державного апарату забезпечити відповідну якість як на рівні політичного керівництва, так і на рівні публічного управління і адміністрування, підвищувати його ефективність і результативність не тільки з позицій управлінців, але й усіх громадян держави. Головне завдання держави у сфері функціонування і розвитку залізничного транспорту визначається як створення умов для економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності національної економіки і якості життя населення через забезпечення доступу до якісних транспортних послуг. Враховуючи прийнятий напрям реалізації реформ на залізничному транспорті та необхідність інноваційної модернізації галузі, модель державного управління та адміністрування залізниць має враховувати пріоритетні напрями розвитку галузі, розкриваючи інструменти формування стратегічних переваг за такими складниками розвитку, як інноваційно-виробничий, інвестиційний, соціальний, енергетичний, екологічний. Для усунення головної причини критичного стану транспортної системи України та її подальшого розвитку на інноваційній основі необхідно вдосконалити елементи державного управління та адміністрування, орієнтовного на забезпечення транспортного сектору інвестиційними ресурсами з метою його комплексного розвиткуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. – № 2 (21)-
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectтранспорті послугиuk_UA
dc.subjectдержавне управління та адміні- струванняuk_UA
dc.subjectпублічне управління і адмініструванняuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectсистеми управлінняuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectpublic administration and administrationuk_UA
dc.subjecttransport servicesuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectinvestments. management systemuk_UA
dc.titleТеорія, принципи та практика державного управління та адміністрування ринку транспортних послуг країниuk_UA
dc.title.alternativeTheory, principles and practices of public administration and administration of the market of transport services of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Дейнека О. Г..pdfелектронне видання304,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.