Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльшанський, О. В.-
dc.contributor.authorКлючарьов, В. М.-
dc.contributor.authorOlshanskiy, O.-
dc.contributor.authorKliucharov, V.-
dc.date.accessioned2019-06-03T11:14:55Z-
dc.date.available2019-06-03T11:14:55Z-
dc.date.issued2019-06-03-
dc.identifier.citationОльшанський О. В. Теоретико-методологічні аспекти управління бізнес-процесами підприємств торгівлі 1/ О. В. Ольшанський, В. М. Ключарьов // Науковий погляд: економіка та управління, 2019. - № 1 (63). – С. 130 – 136uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3490-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню теоретико-методологічних аспектів управління бізнес-процесами підприємств торгівлі. Проведено історичний генезис теорії управління для виявлення передумов появи процесного менеджменту та його відмінних рис. Запропоновані у роботі заходи дали змогу виявити основні елементи бізнес-процесу підприємств торгівлі, які включають: власника бізнес-процесу, відповідального за його виконання, вхід, вихід, управління і ресурси. Визначено поняття бізнес-процесу торговельного підприємства й установлено бізнес-процеси, які характерні для підприємств торгівлі. Відзначено, що результатом (виходом) бізнес-процесу підприємства торгівлі є продукція, яка має стратегічне значення, тому що підтримує продовольчу безпеку країни, від якої безпосередньо залежить якість життєзабезпечення населення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 1 (63)-
dc.subjectгенезис теорії управлінняuk_UA
dc.subjectпроцесний менеджментuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectпідприємство торгівліuk_UA
dc.subjectgenesis of the theory of managementuk_UA
dc.subjectprocess managementuk_UA
dc.subjectbusiness processuk_UA
dc.subjectcompanyuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти управління бізнес-процесами підприємств торгівліuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical and methodological aspects of business process management at trading companiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/1(63)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130 136.pdfелектронне видання450,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.