Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3478
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОвсянюк-Бердадіна, О. Ф.-
dc.contributor.authorOvsianiuk-Berdadina, O.-
dc.date.accessioned2019-05-29T12:21:13Z-
dc.date.available2019-05-29T12:21:13Z-
dc.date.issued2019-05-29-
dc.identifier.citationОвсянюк-Бердадіна О. Ф. Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви / О. Ф. Овсянюк-Бердадіна // Науковий погляд: економіка та управління, 2019. - № 1 (63). – С. 48 -53uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3478-
dc.description.abstractУ світовому економічному укладі за останнє десятиріччя чітко простежується нова тенденція, що проявляється у соціалізації діяльності бізнесу. На відміну від соціальної відповідальності як добровільної парадигми управління на засадах урахування соціальних та екологічних детермінант розвитку чи соціального підприємництва, що є бізнесом через реалізацію суто соціальної місії, соціалізація бізнесу є ширшим поняттям, яке охоплює не тільки ці форми поведінки, а й проявляється через низку нових форм взаємодії зі стейкхолдерами. Посилення вимог стейкхолдерів до поведінки бізнесу на ринку зумовлює необхідність формування нефінансової звітності, категорійним показником якої є істотна інформація. Соціалізація має низку проявів як на рівні управління окремою бізнесовою структурою, так і щодо нової поведінки на ринкуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 1 (63)-
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна поведінкаuk_UA
dc.subjectматриця істотностіuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subject«бірюзові» організаціїuk_UA
dc.subjectвенчурна філантропіяuk_UA
dc.subjectсоціальні інвестиціїuk_UA
dc.subjectсоціальний франчайзингuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectsocial behavioruk_UA
dc.subjectessential matrixuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectturquoise organizationsuk_UA
dc.subjectventure philanthropyuk_UA
dc.subjectsocial investmentsuk_UA
dc.subjectsocial franchisinguk_UA
dc.titleСоціалізація бізнесу: суспільні та ринкові проявиuk_UA
dc.title.alternativeSocialization of business: social and market manifestationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/1(63)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
48 - 53.pdfелектронне видання403,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.