Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/343
Назва: Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту
Інші назви: Marketing of destinations in context of consumption of tourist product
Автори: Горб, К. М.
Ключові слова: турпродукт-дестинація
етапи споживання турпродукту-дестинації
кооперована маркетингова політика турпродукту-дестинації
consumption stages of tourist product
tourist product-destinations
cocomarketing policy of tourist destinations
Дата публікації: 19-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Серія/номер: Економіка;1/2015
Короткий огляд (реферат): Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обґрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/343
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfЕлектронне видання299,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.