Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, В. О.-
dc.date.accessioned2016-03-16T13:12:17Z-
dc.date.available2016-03-16T13:12:17Z-
dc.date.issued2016-03-16-
dc.identifier.citation1. Антонов Л. В. Государственное регулирование российского рынка рекламы: перспективы развития в условиях информатизации общества / Л. В. Антонов // Социальноэкономические явления и процессы. – 2011. – № 3–4. – С. 23–27. 2. Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець. – Львів : Б.в., 2011. – 20 с. 3. Лукин А. Г. Совершенствование правового механизма регулирования рекламы / А. Г. Лукин, А. А. Милеев // Основы экономики, управления и права. – 2014. – № 3 (15). – С. 7–10. 4. Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України від 03.07.1996 р. № 271/96-ВР. – Режим доступу : http://www.search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960270.html 5. Гринько-Гузевська А. М. Правове регулювання рекламної діяльності: принципи та їх реалізація / А. М. Гринько-Гузевська // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2006. – № 2. – С. 106–110.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/328-
dc.description.abstractЗапропоновано вдосконалення деяких ключових компонентів механізму державного управління у сфері рекламної діяльності на основі попереднього аналізу недоліків його поточного функціонування. Зокрема, розширено перелік принципів і здійснено розподіл функцій державного управління у сфері рекламної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;2015/1-
dc.relation.ispartofseriesМеханізми державного управління;-
dc.subjectефективний механізмuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectсфера рекламної діяльностіuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjecteffective mechanismuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectadvertising activity sphereuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectfunctionsuk_UA
dc.titleФормування ефективного механізму державного управління у сфері рекламної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the effective mechanism of public administration in advertising activity sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfЕлектронне видання247,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.