Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/324
Назва: Аналіз програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в університетах США
Інші назви: Analysis of the Ph. D.-programs in educational leadership and administration in the US universities
Автори: Кравченко, В. В.
Ключові слова: доктор філософії у галузі управління освітою
програми підготовки
навчальний компонент програм
досвід США
PhD in educational leadership and administration
degree programs
educational component of programs
US experience
Дата публікації: 16-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Про вищу освіту : Закон України від 1 липня 2014 р. № 1556-VII // Голос України. – 6 серпня 2014. – № 148 (5898). 2. Академический рейтинг университетов мира 2015 [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.shanghairanking.com/ru/ARWU2015.html 3. Кирда А. Г. Тенденції розвитку цілей освіти в розвинених країнах світу і Україні (друга половина XX століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / А. Г. Кирда. – К., 2005. – 26 с. 4. Кошманова Т. С. Розвиток педагогічної освіти у США (1960–2000 рр.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Т. С. Кошманова. – К., 2002. – 40 с. 5. Мороз В. М. Порядок та умови вступу до докторантури як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти / В. М. Мороз, С. А. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2015. – № 3. – С. 127–134. 6. Таланова Ж. В. Докторська підготовка у світі та Україні : монографія / Ж. В. Таланова. – К. : Міленіум, 2010. – 476 с. 7. Розроблення освітніх програм : метод. реком. / В. М. Захарченко, В. І. Луговий, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова ; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Пріоритети, 2014. – 120 с. 8. Arizona State University. Division of Educational Leadership and Innovation. Doctoral Education Programs [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.education.asu.edu/ teacher-education-doctoral-programs 9. Colorado State University. School of Education. Ph.D. Program in Education and Human Resource Studies [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.soe.chhs.colostate.edu/ students/doctoral 10. Florida State University. College of Education. Ph.D. Program in Educational Leadership/Administration [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.education.fsu.edu/ degrees-and-programs/educational-leadership-administration 11. University of Dayton. School of Education and Health Sciences. Academic Programs [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.udayton.edu/education/departments_ and_programs/phd/academic_programs.php 12. Andrews University. School of Education. Program of Education Leadership [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.andrews.edu/sed/leadership_dept/education al_leadership/programs/doctoral_degrees.html
Серія/номер: Державне управління;2015/1
Механізми державного управління;
Короткий огляд (реферат): Виокремлено основні характеристики програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в США на основі аналізу структури та змісту таких програм з обраних американських університетів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/324
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfЕлектронне видання258,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.