Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБестужева, С. В.-
dc.contributor.authorКозирєва, К. М.-
dc.contributor.authorBestuzheva, S. V.-
dc.contributor.authorKozyrieva, K. M.-
dc.date.accessioned2019-02-04T06:49:46Z-
dc.date.available2019-02-04T06:49:46Z-
dc.date.issued2019-02-04-
dc.identifier.citationБестужева С. В. Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства // С. В Бестужева, К. М. Козирєва // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 1 (59). – С. 13 - 19uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3178-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність і доцільність впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства з урахуванням сучасних тенденцій розвитку світового господарства та сучасного стану розвитку експортної сфери України. Нині вітчизняні підприємства стикаються з проблемами гнучкої адаптації їх зовнішньоекономічної діяльності до умов зовнішнього середовища, які постійно змінюються та часто мають непрогнозований характер. При цьому така адаптація повинна спрямовуватись на досягнення високих кінцевих результатів, зокрема отримання прибутку, втримання стійких конкурентних позицій на ринку, розширення ринкових сегментів, диверсифікацію зовнішньоекономічної діяльності. Тому без впровадження логістичного підходу, в основі якого лежить оптимізація всіх процесів управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства, неможливе подальше функціонування українських підприємства на світових ринках як повноправних їх учасників та гідних конкурентів міжнародним компаніям.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2018. - № 1 (59)-
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectміжнародна збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectinternational sales operationsuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of introduction of logistic approach to the management of international marketing activities of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-19.pdfелектронне видання334,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.