Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузикін, М. І.-
dc.date.accessioned2016-03-16T10:18:38Z-
dc.date.available2016-03-16T10:18:38Z-
dc.date.issued2016-03-16-
dc.identifier.citation1. Бархатный В. Д. Принцип разработки именных графиков и безвызовной системы при частичной стабилизации графика движения грузовых поездов / В. Д. Бархатный, Л. А. Воблова, В. Л. Сальченко // В кн. Совершенствование эксплуатационной работы на основе графика движения поездов : сб. науч. тр. – М. : Транспорт, 1984. – С. 59–64. 2. Бархатный В. Д. Календарное планирование работы локомотивных бригад при вождении тяжелых поездов по стабильным расписаниям / В. Д. Бархатный, В. Л. Сальченко // В кн. Совершенствование эксплуатационной работы на основе графика движения поездов : сб. науч. тр. – М. : Транспорт, 1984. – С. 65–68. 3. Богданов В. М. Резервы пропускной и провозной способности / В. М. Богданов // Ж.-д. трансп. – 2008. – № 8. – C. 54−56. 4. Кириленко А. С. Шляхи підвищення ефективності діяльності локомотивного депо : збірник наукових праць студентів і магістрантів УкрДАЗТ / А. С. Кириленко, В. А. Волохов. – 2012. – №4. – С. 61–65. 5. Кудрявцев В. А. Управление движением на железнодорожном транспорте : учебное пособие для вузов ж.-д. трансп. / В. А. Кудрявцев. – М. : Маршрут, 2003. – 200 с. 6. Максимов Д. В. Особенности расчета локомотивных парков при стабилизации грузового движения с использованием ЭВМ / Д. В. Максимов // В кн. Совершенствование эксплуатационной работы на основе графика движения поездов : сб. науч. тр. – М. : Транспорт, 1984. – С. 74–82. 7. Музикін М. І. Вплив “вікон” на пропускну спроможність залізничного напрямку / М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2014. – Вип. 3 (51). – С. 24−33. 8. Музикіна Г. І. Визначення заходів, необхідних для підвищення провізної спроможності залізниць України / Г. І. Музикіна, Т. В. Болвановська, О. О. Мазуренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2008. – Вип. 26. – С. 23−27. 9. Некрашевич В. И. Особенности оперативного регулирования локомотивным парком при стабилизации грузового движения / В. И. Некрашевич // В кн. Совершенствование эксплуатационной работы на основе графика движения поездов : сб. науч. тр. – М. : Транспорт, 1984. – С. 32–49. 10. Некрашевич В. И. Методика определения доли локомотивов, находящихся в резерве управления дороги / В. И. Некрашевич, О. Н. Багрова // В кн. Совершенствование эксплуатационной работы на основе графика движения поездов : сб. науч. тр. – М. : Транспорт, 1984. – С. 69–74. 11. Тихомиров И. Г. Интенсификация использования подвижного состава и перевозочной мощности железных дорог / под ред. И. Г. Тихомирова. – М. : Транспорт, 1968. – 264 с. 12. Угрюмов А. К. Оперативное управление движением на железнодорожном транспорте / А. К. Угрюмов, Г. М. Грошев, В. А Кудрявцев, Г. А. Платонов. – М. : Транспорт, 1983. – 239 с.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9645-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/315-
dc.description.abstractПроведено аналіз оперативного управління локомотивним парком. Досліджено вплив різних факторів на величину загальної потреби в локомотивах, її було розділено на дві складові частини – основну і додаткову. Наведено нові прийоми диспетчерського керівництва роботою локомотивного парку. Запропоновано шляхи підвищення ефективності використання вантажних локомотивів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;2015/1-
dc.subjectлокомотивний паркuk_UA
dc.subjectінтенсифікаціяuk_UA
dc.subjectнерівномірність рухуuk_UA
dc.subjectоперативне управлінняuk_UA
dc.subjectпропускна спроможністьuk_UA
dc.subjectlocomotive parkuk_UA
dc.subjectintensificationuk_UA
dc.subjectuneven motionuk_UA
dc.subjectoperational managementuk_UA
dc.subjectbandwidthuk_UA
dc.titleДо питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізницьuk_UA
dc.title.alternativeThe question of influence of rational governance locomotive park by bandwidth railwaysuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdfЕлектронне видання420,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.