Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3135
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДрешпак, В.М.-
dc.contributor.authorDreshpak, V. M.-
dc.date.accessioned2018-11-08T09:40:32Z-
dc.date.available2018-11-08T09:40:32Z-
dc.date.issued2018-10-08-
dc.identifier.citationДрешпак В. М. Соціальна реклама в системі державно-управлінської комунікації /В.М. Дрешпак // Аспекти публічного управління, 2015. -№ 3 (17) березень. - С. 5 - 12uk_UA
dc.identifier.issn2311-6420-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи щодо визначення змісту та функцій соціальної реклами в державно-управлінських комунікаціях. Обґрунтовано можливість вивчення соціальної реклами у державно-управлінських комунікаціях з позицій системного підходу. Досліджено функціонування соціальної реклами у розрізі таких складових комунікативної системи державного управління, як: 1) підсистема суб’єктів комунікації; 2) технологічна підсистема; 3) технічна підсистема; 4) семіотична підсистема. На цій основі виокремлено та проаналізовано: суб’єкти, технології, технічні та семіотичні засоби комунікації в державному управлінні, що відбувається з використанням соціальної реклами. Продемонстровано, що використання такого методологічного підходу дозволить в умовах реального комунікативного простору виявити фактори, що впливатимуть на ступінь ефективності використання соціальної реклами в системі державно-управлінської комунікації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Центр соціально-політичних дослідженьuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАспекти публічного управління;№ 3 (17) березень 2015-
dc.subjectкомунікація в державному управлінніuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectсистема державного управлінняuk_UA
dc.subjectкомунікативна діяльністьuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectcommunication in public administrationuk_UA
dc.subjectsocial advertisinguk_UA
dc.subjectsystem of public administrationuk_UA
dc.subjectcommunicative activityuk_UA
dc.subjectmass mediauk_UA
dc.titleСоціальна реклама в системі державно-управлінської комунікаціїuk_UA
dc.title.alternativeSocial advertising in the system of public-administrative communicationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра публічного управління та митного адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document (1).pdfелектронне видання451,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.