Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБочаров, Д. О.-
dc.date.accessioned2018-06-19T08:41:46Z-
dc.date.available2018-06-19T08:41:46Z-
dc.date.issued2018-06-19-
dc.identifier.citation141.1:340.112 Б 86 Бочаров, Д. О. (кандидат юридичних наук; завідувач кафедри теорії та історії держави і права). Епістемологічні "перспективи" Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія - методологічні застороги [Текст] / Д. О. Бочаров // Правова позиція : правонаступник наукового журналу "Вісник Акадеемії митної служби України. Серія "Право". - 2017. - N 1. - С. 12-30. - Библиогр. в конце ст.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2900-
dc.description.abstractРозглянуто специфіку використання Ф. Ніцше перспективи як символічної форми в контексті уявлень про пізнання. Відзначено, що німецький мислитель послуговується “перспективою” радше як метафорою, ніж як теоретичною конструкцією, виробленою митцями й ученими Ренесансу. Окрім того, використовувана ним метафора “перспективи” містить потужні музикознавчі конотації, що пояснюється впливом елементарної теорії музики на теорію перспективи та особистим досвідом філософа. Тому засвоєна від Ніцше й розвинена в подальшому перспективістська епістемологічна модель акцентує передовсім на очевидних для схильної до умоглядності (а не співчуття) публіки моментах: візуальному ракурсі й перцептивних особливостях самого спостерігача. Інші, менш виразні, проте не менш важливі конструктивні елементи перспективи як символічної форми дотепер здебільшого залишаються поза увагою наукового загалу й потребують урахування та опрацювання, в тому числі й у царині правознавства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 1 (18), 2017-
dc.subjectперспективаuk_UA
dc.subjectдистанціяuk_UA
dc.subjectрангuk_UA
dc.subjectієрархіяuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectістинаuk_UA
dc.subjectсимфонічністьuk_UA
dc.subjectperspectiveuk_UA
dc.subjectdistanceuk_UA
dc.subjectrankuk_UA
dc.subjecthierarchyuk_UA
dc.subjectcognitionuk_UA
dc.subjecttruthuk_UA
dc.subjectsymphonicityuk_UA
dc.subjectдистанцияuk_UA
dc.subjectиерархияuk_UA
dc.subjectпознанияuk_UA
dc.subjectистинаuk_UA
dc.subjectсимфоничностьuk_UA
dc.titleЕпістемологічні “перспективи” Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія – методологічні засторогиuk_UA
dc.title.alternativeEpistemological “perspectives” of F. Nietzsche: dissonance, harmony and hierarchy – methodological remarksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017/1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Бочаров.pdfЕлектронне видання321,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.