Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2686
Назва: Ринково-освітня модель: німецький досвід та українські реалії
Автори: Шефер, М.
Гетьман, О.О.
Волкова, Н.В.
Ключові слова: ринково-освітня модель
ринок освітніх послуг
ринок праці
дуальна модель
детермінація ринку праці і ринку освітніх послуг
компетенції
компетентності
market-educational model
market of educational services
labor market
dual model
determination of the labor market and the education market
competence
competencies
Дата публікації: 9-жов-2017
Видавництво: Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: 1. Педагогический словарь: для студентов высш. и сред. пед. учеб. заведений / Под ред. Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : Academia, 2005. – 176 с. 2. Общая и профессиональная педагогика: Учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»: В 2-х книгах / Под ред. В. Д. Симоненко, М. В. Ретивых. – Брянск : Изд-во Брянского государственного университета, 2003. – Кн. 1 – 174 с. – С. 134-140. 3. Сигов И. И. Научно-методические проблемы разработки конкретного содержания моделей специалистов широкого профиля / И. И. Сигов. – Л., 1974. – 184 с. 4. Атлягузова Е. И. Компетентностная модель специалиста технического профиля / Е. И. Атлягузова // Вектор науки ТГУ. – №1(8). – 2012. – С. 43–47. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://edu.tltsu.ru/sites/sites _content/site1238/html/media69595/ 010_atljguzova.pdf. 5. Смирнова Е. Э. Пути формирования модели специалиста с высшим образованием: учебное пособие / Е. Э. Смирнова. – Л., – 1977. 6. Горовая В. И. Гуманитаризация образования и профессиональная культура специалиста / В. И. Горовая, С. И. Уляев. – М., 2004. – 132 с. 7. Шадриков В. Д. Новая модель специалиста: подготовка и компетентностный подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – №8. – С. 26–33. 8. Борисова О. Н. Моделирование в профессиональной деятельности преподавателя университета. [Электронный ресурс] – Режим доступа : http://www.eprints.tversu.ru/891. 9. Пономарьов О. С. Моделювання діяльності фахівця: підручник / О. С. Пономарьов, О. М. Касьянова. – Х. : НТУ «ХПІ», 2011. – 236 с. 10. Васильев И. Б. Теоретико-методологические аспекты формирования содержания курса «Профессиональная педагогика»: системный подход / И. Б. Васильев // Профессиональное образование: теория и практика. – Х. : ХОНМЦ, 2000. – №1-2(11-12). – С. 71-74. 11. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. №1556-VII, зі змінами 201 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/1556-18/page3. 12. Міжнародна стандартна класифікація освіти (МСКО-2011). ЮНЕСКО. ООН з питань освіти, науки і культури. ІСЮ – Інститут статистики ЮНЕСКО. Режим доступу: http://www.uis.unesco.org/Education/Documents/isced-2011-ru.pdf. 13. Рівень зайнятості випускників. Євростат. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/ eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode =tps00053&plugin=1. 14. Волкова Н. В. Місцеве самоврядування як суб’єкт управління освітою: кластерний підхід: монографія / Н. В. Волкова. – Дніпропетровськ: Дніпроп. держ. фін. акад., 2014. – 204 с. 15. Гетьман О. А., Шефер М. В. Пути повышения эффективности управления качеством образования (немецкая модель): Управление качеством образования: теория и практика: Сборник материалов IV Международной научно-практической конференции, 20 мая 2013 г., г. Стерлитамак / Под общ. ред. И. А. Сырова. – Стерлитамак : СФ БашГУ, 2013. – С. 43–47. 16. Die Halbwertzeit des Wissens. [Электронный ресурс]: Режим доступа: http://wb-cc.de/im-verlag/demo/demolc/th01/in0104c.htm. 17. Jaspers W. Wissensmanagement: Faktor Wissen in der heutigen Zeit immer wichtiger. – [Электронный ресурс]: Режим доступа: http://www.business-wissen.de/ organisation/wissensmanagement-faktor-wissen-in-der-heutigen-zeit-immer-wichtiger/. 18. Schaefer M., Galkowski A. Halytsia I. & Getman, O (2014), Hochschulbildung im 21. Jahrhundert – neue innovative Wege, Journal L’Association 1901 SEPIKE, Osthofen, Deutschland; Poitiers, France, Los Angeles, USA, Ausgabe 5, S. 6-17. 19. Schaefer, M. & Getman, O (2014), Mechanism of interactions the labor market and educational services in Ukraine, Journal L’Association 1901 SEPIKE, Osthofen, Deutschland; Poitiers, France, Los Angeles, USA, Ausgabe 7, S. 66-74.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та проаналізовано сучасні наукові підходи до поняття «ринково-освітня модель». Наведено авторське бачення детермінації ринків праці та освітніх послуг. Надана детальна характеристика німецької ринково-освітньої моделі. Проаналізована система освіти в Німеччині. В якості успішної моделі такої освіти авторами наведена німецька брендова модель Duale (дуальної) освіти. Запропоновано адаптивне впровадження вказаної системи у вітчизняну практику
Опис: Шефер М. Ринково-освітня модель: німецький досвід та українські реалії / М. Шефер, О.О. Гетьман, Н.В. Волкова // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка, 2017. – Вип. 8. - С. 191-201
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2686
ISSN: 2410-2075 (print)
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та соціально-трудових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Schaefer_M-Getman_O..pdfелектронне видання438,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.