Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетьман, О. О.-
dc.contributor.authorТіткова, Ю. С.-
dc.contributor.authorGetman, O. O.-
dc.contributor.authorTitkova, Ju. S.-
dc.date.accessioned2017-10-09T09:44:35Z-
dc.date.available2017-10-09T09:44:35Z-
dc.date.issued2017-10-09-
dc.identifier.citation1. Гетьман О. О., Кацемба А. О., Мамичева А. С. Інноваційній підхід до формування HR-бренда території. URL: http://sophus.at.ua/publ/2015_06_4_5_kam_podils/sekcija_section_3_2015_06_4_5/innovacijnij_pidkhid_do_formuvannja_hr_brendu_teritoriji/99-1-0-1416 2. Шагиева И. Т. Российский и зарубежный опыт управления развитием регионов в период модернизации экономики. Молодой ученый. 2013. № 3. С. 302–304. 3. Гетьман О. О., Цибулько А. І. Розвиток сучасних маркетингових персонал-технологій в діяльності вітчизняних підприємств. Вісник Запорізького національного університету. Серія: Економічні науки. 2014. № 2 (22). С. 5–15. 4. Цибулько А. І. Формування механізму HR-бренда Дніпропетровського регіону: поточний стан та розвиток. Економіка i організація управління. 2016. № 1 (21). С. 219–226. 5. Головня Ю. І. Конкурентне позиціонування регіонів у просторовому розвитку України. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2015. Вип. 2 (2). С. 48–53. 6. Колесницька Н. М. Територіальний брендинг: науково-методологічні підходи до визначення та формування. Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили. Сер.: Політологія. 2012. Т. 197, вип. 185. С. 47–50. 7. Гетьман О. О., Шаповал В. М. Механізм побудови HR-брендів у вітчизняній практиці. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 21. С. 18–23. 8. Шатава Ю., Карпищенко М. Механизм разработки бренда территории. Маркетинг и менеджмент инноваций. 2012. № 4. С. 324–329. 9. Петрякова Е. С., Лимарева Ю. А. Факторы формирования стратегии имиджа территории. Новый университет. 2016. № 5 (63). С. 98–102. 10. Біловодська О. А., Гайдабрус Н. В. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум). Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 2. С. 22–31. 11. Гринчук Н. Формування територіальних маркетингових стратегій: Матеріали до курсу № 8. Київ, 2014. URL: http://regionet.org.ua/files/08.Territorial_Marketing_Grynchuk_Materials_UA.pdf 12. Мокіна С. М. Підходи до розуміння та визначення поняття бренда роботодавця. Бізнес Iнформ. 2014. № 2. С. 238–242. 13. Показники розвитку Дніпропетровської області. URL: http://ukrstat.gov.ua 14. HR-брендинг: как создать позитивный образ компании. URL: http://www.src-master.ru/article22844.htmluk_UA
dc.identifier.issnПечатн 2222-4459-
dc.identifier.issnонлайн 2311-116Х-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2684-
dc.descriptionГетьман О. О. HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону / О. О. Гетьман, Ю. С. Тіткова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 424-432uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню інноваційних підходів до побудови HR-бренда регіону. Виявлено, що побудова сильного HR-бренда є актуальним завданням будь-якого регіону, що прагне залучити висококваліфікованих професіоналів і тим самим забезпечити високу конкурентоспроможність. В основі брендингу території лежить ідея донесення широкому загалу уявлення про її унікальність. Результатом брендингу території є поліпшення якості життя населення. Досягнення результату сприяє вирішенню таких мікро- і макроекономічних завдань: створення привабливого туристичного продукту; формування інвестиційної привабливості території; залучення робочої сили і/або зменшення відтоку населення в інші регіони; посилення конкурентоспроможності продукції місцевих виробників на національному та міжнародному ринках; створення позитивного іміджу регіону. У статті розглянуто механізм HR-бренда на прикладі Дніпропетровщини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарьківський національний економічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesБізнес Інформ;2016. - № 11-
dc.subjectHR-брендuk_UA
dc.subjectмеханізм HR-брендаuk_UA
dc.subjectбренд регіонуuk_UA
dc.subjectімідж регіонуuk_UA
dc.subjectHR-branduk_UA
dc.subjectmechanism of HR-branduk_UA
dc.subjectbrand of regionuk_UA
dc.subjectimage of regionuk_UA
dc.titleHR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіонуuk_UA
dc.title.alternativeThe HR-Branding as the Innovation Mechanism for the Development of Regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та соціально-трудових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гетьман О. О., Тіткова Ю. С. HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону.pdfелектронне видання539,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.