Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовак, Є. Е.-
dc.contributor.authorNovak, E. Е.-
dc.date.accessioned2017-09-28T11:37:23Z-
dc.date.available2017-09-28T11:37:23Z-
dc.date.issued2017-09-28-
dc.identifier.citation1. Господарський кодекс України : Закон України від 16.01.2003 р. № 436-IV: текст зі змін. станом на 02.08.2017 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 18, № 19–20, № 21–22. – Ст. 144. 2. Ансофф И. Стратегическое управление / Ансофф И. ; [пер. с англ.]. – М. : Экономика, 2011. – 519 с. 3. Минцберг Г. Стратегический процесс: концепции, проблемы, решения / Г. Минцберг, Дж. Б. Куинн, С. Гошал ; пер. с англ. ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2001. – 684 с. 4. Остер М. Целевое управление организацией / Остер М. – М. : Сов. Радио, 1979. 5. Портер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Портер М. – К. : Основи, 2008. – 211 с. 6. Томсон А. А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа / А. А. Томсон, А. Дж. Стрикленд ; пер. с англ. – 12-е изд. – М. : Вильямс, 2006. – 928 с. 7. Чандлер А. Д. Стратегія і структура: глави в історії американських промислових підприємств / А. Д. Чандлер. – К. : MTT Press, 1962. – С. 74. 8. Варналій З. С. Мале підприємництво: основи теорії і практики : монографія / З. С. Варналій. – 4-те вид., стер. – К. : Т-во “Знання”, КОО, 2008. – 302 с.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666Х-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2678-
dc.descriptionНовак Є. Е. Теоретичні засади розвитку стратегії підприємств малого та середнього бізнесу / Є. Е. Новак // Науковий погляд: економіка та управління. - 2017. - № 1 (57). – С. 130–135uk_UA
dc.description.abstractПроведено аналіз наявних підходів щодо розуміння основних правил, норм і внутрішніх засад розвитку стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. Сформовано й систематизовано сукупність принципів стратегії підприємства малого та середнього бізнесу з метою застосування їх до умов національної економіки України. Поданий блок принципів складається з шести змістовних груп, які відповідають основним аспектам формування та функціонування стратегії: принципи обґрунтованості, принципи прозорості, принципи легітимності, принципи адекватності, принципи підконтрольності, принципи логічності. Виділено основні види стратегії підприємств: еволюційна стратегія, стратегія диференціації, стратегія контролю над витратами, стратегія скороченняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління; 2017 / №1 (57)-
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.subjectмале та середнє підприємстваuk_UA
dc.subjectпринципи стратегіїuk_UA
dc.subjectвиди стратегіїuk_UA
dc.subjectstrategy of enterprisesuk_UA
dc.subjectnational economicsuk_UA
dc.subjectsmall and medium enterprisesuk_UA
dc.subjectstrategy principlesuk_UA
dc.subjecttypes of strategiesuk_UA
dc.titleТеоретичні засади розвитку стратегії підприємств малого та середнього бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical principles of development of the strategy of small and medium business enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdfелектронне видання446,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.