Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтудінська, Г. Я.-
dc.contributor.authorStudinska, H. Ya.-
dc.date.accessioned2017-09-21T09:06:09Z-
dc.date.available2017-09-21T09:06:09Z-
dc.date.issued2017-09-21-
dc.identifier.citation1. Анхольт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Анхольт С. – М. : Кудиц, Образ. – 2004. – 270 с. 2. Офіційний сайт Anholt Nation Brands Index [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nation-brands.gfk.com 3. Студінська Г. Я. Бренд у національній економіці України : монографія / Г. Я. Студінська. – К. : ДНДІІМЕ, 2016. – 345 с. 4. Studinska G. Y. Possibilities of the brand-oriented national economy / G. Studinska // Journal L’Association 1901 “SEPIKE. – 2017. – Ed. 16. – С. 162–166. 5. Офіційний сайт компанії BrandFinance [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.brandfinance.comuk_UA
dc.identifier.issn2521-666Х-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2664-
dc.descriptionСтудінська Г. Я. Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави / Г. Я. Студинська // Науковий погляд: економіка та управління. - 2017. - № 1 (57). – С. 12–20uk_UA
dc.description.abstractДосліджено бренд як засіб економічного розвитку національної економіки. Проаналізовано динаміку комерційних і національних брендів економічно розвинутих країн світу. Розглянуто значення іміджу у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки. Виокремлено показники, що корелюють із рівнем брендованості країниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2017 / №1 (57)-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectфронтсередовищеuk_UA
dc.subjectбек-середовищеuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectfront-environmentuk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjectback-environmentuk_UA
dc.titleБрендування як засіб забезпечення економічної безпеки державиuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a meansto providing economic security of the stateuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdfелектронне видання608,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.