Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPavlenko, O.O.-
dc.contributor.authorPugach, V.B.-
dc.contributor.authorTriakina, О.О.-
dc.contributor.authorTimchenko-Mikhailidi, N.S.-
dc.date.accessioned2017-08-07T09:05:40Z-
dc.date.available2017-08-07T09:05:40Z-
dc.date.issued2017-08-07-
dc.identifier.citation1. Australian Customs (2001), Regulatory Philosophy, available at: www.customs.gov. au/.../CMR_20040624_regulatory_philosophy1.p... (accessed 26 October 2015) 2. Ayres, I., Braithwaite, J (1992), Responsive Regulation: Transcending the Deregulation Debate, New York, Oxford University Press, 208 p. 3. Consulting Service Report (2008), Terms of Reference for Consulting Services: Cambodia Facilitation of Trade through Risk Management, available at: www.slideshare.net/.../risk-basedcompliance- management-a-case-of (accessed 23 October 2015) 4. Customs & Regulatory Compliance (2011), The Right Tools for Complying with the Rules, available at: http://www.descartes.com/customs-regulatory-compliance-retail (accessed 23 October 2015) 5. Gubin, A (2013), Developing performance measurement for the Russian Customs Service, World Customs Journal, no. 2, Volume 5, pp. 95 – 104, available at: http://www.worldcustomsjournal. org/media/wcj/-2011/2/Gubin.pdf (accessed 26 October 2015) 6. Jeannard, S (2011), Customs research : a new approach is possible, WCO News, no. 64, p. 35. 7. Johnstone, J. N. (1981), Indicators of education systems, Paris, UNESCO-IIEP, London, Kogan Page, 317 puk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2586-
dc.descriptionPavlenko O. The developmental professionally focused educational environment as a strategic component of training managers of organizations / O. Pavlenko, N. Timchenko-Mikhailidi, O. Triakina, V. Pugach // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 177–181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2015_2_32.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто найбільш ефективні засоби розвитку компетенцій митних менеджерів у професійно спрямованому освітньому середовищі з огляду на стратегічні цілі підготовки співробітників митної адміністрації у відповідності до глобальної тенденції спрощення процедур торгівлі та потреби у підвищенні рівня дотримання митних правил суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Пев- ні знання законодавчої бази, методів управління ризиками та клієнт-орієнтованого підходу, а також уміння проводити попередню перевірку та оформлення, пост-аудит, застосовувати санкції та заохочення, приймати відповідні рішення виділено як ключові фактори для удосконалення професійної підготовки митних менеджерів та збільшення їх компетентності в питаннях спрощення та безпеки процедур міжнародної торгівліuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія;2015. - № 2-
dc.subjectрозвивальне професійно спрямоване освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectстратегічна складоваuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмитні менеджериuk_UA
dc.subjectспрощення процедур міжнародної торгівліuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectклієнт-орієнтований та ризик-орієнтований підходиuk_UA
dc.subjectthe developmental professionally focused education environmentuk_UA
dc.subjectstrategic componentuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectCustoms managersuk_UA
dc.subjectglobal trade facilitationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectrisk-based and client-oriented approachesuk_UA
dc.titleAssessment and development of professional competence of masters in customs serviceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник 2015_2_С.177-181 Павленко.pdfелектронне видання497,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.