Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2585
Назва: Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пе. наук за сп. 13.00.04. – Теорія та методика професійної освіти
Інші назви: Forming Communicative Competency of Customs Officers under the System of Lifelong Professional Education
Автори: Павленко, О. О.
Pavlenko, O.O.
Ключові слова: компетенція
компетентність
модель формування комунікативної компетенції фахівців митної служби
комунікативна підготовка
система неперервної професійної освіти працівників митної служби
інтегрована інформаційно-комунікаційна технологія
competency
competence
model of forming communicative competency of customs officers
integrated information and communicative technology
communicative training
education content
lifelong professional education of the Customs Service staff
Дата публікації: 7-сер-2017
Видавництво: Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Серія/номер: Наукове видання;2010
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти. Розкрито науково-методичне забезпечення проблеми компетенцій і компетентностей як багатовимірних категорій та професійної освіти, спираючись на які обґрунтувано комунікативну компетенцію як невід’ємний складник професійної компетенції, ієрархічну двовекторну структуру, яка обіймає компетенцію фахівця і компетенцію посади. Конкретизовано та поглиблено теоретичні уявлення щодо сутності, змісту та структури комунікативної компетенції. Дано авторське визначення досліджуваної категорії на трьох рівнях: філософському, предметному, практичної комунікативної діяльності. Теоретично розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено модель і науково-методичне забезпечення процесу формування комунікативної компетенції фахівців митної служби. Складниками моделі є мета підготовки, ціннісний, змістовий, технологічний, діагностичний, управлінський компоненти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2585
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки, бізнесу та міжнародних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis.docелектронне видання7,12 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.