Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2573
Назва: Концепция обучающейся организации: проблемы индивидуального и организационного обучения
Інші назви: The conception of a learning organization: problems of individualand organizational studying
Автори: Комарова, Е. В.
Komarova, Ye. V.
Ключові слова: обучающаяся организация
индивидуальное обучение
интеллектуальная модель
системное мышление
организационная культура
studying organization
individual education
intellectual model
system thinking
organizational culture
Дата публікації: 12-лип-2017
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: 1. Kurzweil R. How to create a mind: The secret of human thought revealed / Kurzweil R. – N.-Y. : Penguin Books, 2013. – 336 p. 2. Capitalizing on complexity: Insights from the global chief executive officer study [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www-935.ibm.com/services/us/ceo/ ceostudy2010 3. Dawson T. L. We are all learning here: Cycles of research and application in adult development / T. L. Dawson, Z. Stein. – In Hoare (Ed). Oxford Handbook of Reciprocal Adult Learning and Development. – 2011. – P. 447–461. 4. Отчет экспертов PWC “Переосмысление операционной деятельности: результаты глобального исследования PWC за 2015 год” [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.pwc.com/ua/uk/survey/2015/all/reimaging-оperations.html 5. Сенге П. М. Пятая дисциплина: искусство и практика самообучающейся организации / Сенге П. М. – М. : Олимп-Бизнес, 1999. – 406 с. 6. Kim D. H. The Link between Individual and Organizational Learning / Kim. D. H. – Sloan Management Review. – 1993. – № 35 (1). – P. 37−50. 7. Forrester J. W. Industrial Dynamics – After the first Decade / Forrester J. W. – Management Science, Vol. 14. – №. 7. – Theory Series (Mar., 1968). – Р. 398−415. 8. Арджирис К. Организационное научение / Арджирис К. – М. : ИНФРА- М, 2004. – 563 с. 9. Форрестер Д. Мировая динамика / Форрестер Д. – М. : ООО Издательство АСТ ; СПб : Terra Fantastica, 2003. – 379 с. 10. Schein E. How Can Organizational Learn Faster? The Challenge of Entering the Green Room / E. Schein // Sloan Management Review. – 1995. – № 1. – P. 81−93. 11. Argyris C. Education for Leading-Learning / C. Argyris // Organizational Dynamics. – 1993. – № 21. – P. 5–17. 12. Kim D. H. Systems Archetypes II / D. H. Kim. – Cambridge, Mass: Pegasus Communications, 1994. 13.Kim D. H., Lannon C. P. Applying Systems Archetypes. Cambridge, Mass: Pegasus Communications, 1997.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (56), 2016
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены вопросы трансформации традиционных организаций в самообучающиеся. Проанализированы проблемы индивидуального и организационного обучения как необходимое условие формирования и развития интеллектуального потенциала организаций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2573
Розташовується у зібраннях:2016/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-111-120.pdfЕлектронне видання318,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.