Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакульчик, О.М.-
dc.contributor.authorПротасова, Є.В.-
dc.contributor.authorVakulchyk, O.M.-
dc.contributor.authorProtasova, Y.V.-
dc.date.accessioned2017-06-15T10:30:13Z-
dc.date.available2017-06-15T10:30:13Z-
dc.date.issued2017-06-15-
dc.identifier.citation1. Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page 2. Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 23.07.2010 № 736/902/758 «Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1196-10 3. Величко О. Аналітичне забезпечення розрахунку оплати за навчання у вищому навчальному закладі / Величко О.Г., Король Г. О., Акімова Т. В. // Вісник ЖДТУ, - 2008. - 2 (44). - С. 227-232. 4. Каленюк І.С. Розвиток вищої освіти та економіка знань : монографія / І.С. Каленюк, О.В. Куклін. – К. : Знання, 2012. – 343 с. 5. Левицька. С. Фінансування діяльності вітчизняних державних вищих навчальних закладів в умовах сталого національного розвитку / С. Левицька, Ю. Харчук // Нова педагогічна думка . - 2013. - № 1.1. - С. 7-11. 6. Норкіна, Т. П. Інвестиції в освіту як фактор розвитку людського капіталу / Т. П. Норкіна, З. О. Скарбун, Н. О. Тарханова // Економіка будівництва і міського господарства. – 2008. – Т.4, №4. – С. 211-218. 7. ПавленкоТ. Формування і розвиток людського капіталу та його роль у підвищенні економіки України / Т. Ю. Павленко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі . - 2014. - № 3. - С. 57–65. 8. Холявко Н. Вища освіта як визначальний чинник суспільного розвитку / Н. І. Холявко // Економічний форум . - 2014. - № 2. - С. 285-290.uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2525-
dc.description.abstractРозглянуті особливості визначення вартості вищої освіти в Україні. Зроблено висновки щодо доцільності оцінки вартості освітніх послуг з позиції основних методичних підходів до визначення вартості: витратного, порівняльного та доходного. Здійснено порівняння ефективності витрат на повну вищу освіту, як індикатору її якості, за окремими спеціальностями по регіонах Україниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Хмельницького національного університету;2014, № 4, Т. 1-
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectвартістьuk_UA
dc.subjectметоди оцінкиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectvaluation methodsuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectefficienсyuk_UA
dc.titleОцінка вартості освітніх послуг з урахуванням якості та ефективності вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of educational services with the account of quality and efficiency of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, аудиту, аналізу і оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
____21~1.DOCелектронне видання173,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.