Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, В. Ю.-
dc.date.accessioned2017-06-13T09:27:51Z-
dc.date.available2017-06-13T09:27:51Z-
dc.date.issued2017-06-13-
dc.identifier.citation1. Словник іншомовних слів / уклад. Л.О. Пустовіт та ін. І. К.: Довідка, 2000. І. С. 294. 2. Прийняття управлінських рішень: навч. посіб. / Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко [та ін.]; за ред. Ю.Є. Петруні. -Дніпропетровськ: АМСУ, 2010. - С.11. 3. Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чоботар, Д.А. Штефанич та ін.; за ред. Є.В. Савельєва. І К.: Знання, 2008. - 420 с.uk_UA
dc.identifier.issn2074-5354-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2506-
dc.descriptionПетруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. - 2015. - № 2. - С. 105–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2015_2_12.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як фактор зміни співвідношення національних та інтернаціоналних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, повязані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств. Визначено, що глобалізаційна трансформація середовища регулювання відбувається шляхом розвитку інститутів наддержавного регулювання, перерозподілу важелів регулювання та типізації діяльності інститутів регулювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПриватний вищий навчальний заклад "Дніпропетровський університет економіки та права імені Альфреда Нобеля"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАкадемічний огляд = Academy review : економіка та підприємництво: наук.- практ. журн.;2015. - № 2-
dc.subjectекономічна глобалізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрегулюванняuk_UA
dc.subjecteconomic globalizationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectregulationuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.titleГлобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕТРУНЯ в.ю..pdfелектронне видання458,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.