Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, В. Ю.-
dc.date.accessioned2017-06-13T08:09:47Z-
dc.date.available2017-06-13T08:09:47Z-
dc.date.issued2017-06-13-
dc.identifier.citation1. Словник іншомовних слів / уклад. Л.О. Пустовіт та ін. – К.: Довідка, 2000. – С. 294. 2. Прийняття управлінських рішень : навчальний посібник / [Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко та ін.]; за ред. Ю.Є. Петруні. – Дніпропетровськ: АМСУ, 2010. – С.11. 3. Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чоботар, Д.А. Штефанич та ін.; за ред. Є.В. Савельєва. – К.: Знання, 2008. – 420 с. 4. Котлер Ф., Ли Н. Маркетинг для государственных и общественных организаций / пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с. 5. Дианова В.Ю. Маркетинг таможенных услуг / В.Ю. Дианова, В.В. Макрусев. – М. : РИО РТА, 2005. – 292 с.uk_UA
dc.identifier.issn2218-4511-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2505-
dc.descriptionПетруня, В.Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації [Текст] / В.Ю. Петруня // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 114-122.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний університет, ТОВ "ВТД "Університетська книга"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations : наук. журн.;2012. — № 1-
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.titleРизики маркетингової діяльності: вплив глобалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeRisks of marketing activity: globalization influenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mimi_2012_1_14.pdfелектронне видання462,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.