Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Т. О.-
dc.contributor.authorPasichnyk, T.O.-
dc.date.accessioned2017-06-13T07:23:12Z-
dc.date.available2017-06-13T07:23:12Z-
dc.date.issued2017-06-13-
dc.identifier.citation1. Богма О.С. Роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності національної економіки / О.С. Богма, О.В. Болдуєва // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – № 3(7). – С. 166-170. 2. Сафронов И.В. Понятия «инновация» и «инновационная деятельность»: сущность и содержание / И.В. Сафронов // Вопросы современной науки и практики. – 2008. – № 4(14). – Т.1. – С. 218-226. 3. Шумпетер Й.А. Теория экономического развития / Й.А. Шумпетер. – М. : Директмедиа Паблишинг, 2008. – 355 с. 4. Tidd, Joseph. Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change. Third Edition / Joe Tidd, John Bessant, Keith Pavitt. – John Wiley & Sons, Ltd. – 2005. – 582 р. 5. Kotler, Philip. Principles of Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong. – New Jersey. – Pearson Education, Inc. – 2008. - 374 с. 6. Device Definition, Meaning [Електронний ресурс] // British English Dictionary & Thesaurus – Cambridge Dictionaries Online. – Режим доступу до ресурсу : http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/device. 7. Петруня Ю.Є. Маркетинг : [навч. посіб.] / Ю.Є. Петруня. – [2-ге вид., переробл. і допов.]. – К. : Знання, 2010. – 351 с. – (Вища освіта XXI століття). 8. Jaakko Aspara. Product Use Testing. Market Testing [Електронний ресурс] // Aalto University. – 2013. – Режим доступу до ресурсу : https://noppa.aalto.fi/noppa/kurssi/23c79000/luennot/23C79000_product_use_testing._market_testing.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2308-1988-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2503-
dc.descriptionПасічник Т. О. Маркетинг інноваційних товарів у системі міжнародної кооперації підприємств / Т. О. Пасічник // Сталий розвиток економіки. - 2014. - № 3. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2014_3_19.uk_UA
dc.description.abstractМетою даної статті є теоретичне і методологічне обґрунтування використання маркетингових процедур у процесі створення, виведення на зовнішні ринки і просування інноваційних та високотехнологічних товарів. Обґрунтовано різницю між маркетингом інноваційних товарів і маркетингом інновацій. Визначено місце маркетингу у процесі створення товарів із девайсів. Встановлено практичне застосування маркетинг-міксу для аналізу маркетингових стратегій, пов’язаних з інноваційними товарами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університет, Приватний вищий навчальний заклад "Університет економіки і підприємництва", Приватне підприємство "Інститут економіки, технологій і підприємництва"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСталий розвиток економіки = Sustainable development of economy : міжнар. наук.-вироб. журн.;2014. - № 3-
dc.subjectінноваційні товариuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectміжнародна коопераціяuk_UA
dc.subjectinnovative productsuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectinnovative marketinguk_UA
dc.subjectinternational cooperationuk_UA
dc.subjectmarketing of innovationsuk_UA
dc.titleМаркетинг інноваційних товарів у системі міжнародної кооперації підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMarketing of innovative products in internationalcooperation of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sre_2014_3_19.pdfелектронне видання158,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.