Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2488
Назва: Зародження креативної школи менеджменту: ретроспективний аналіз
Автори: Літовченко, Б.
Ключові слова: креативна екоа
креативний менеджмент
принципи ефективного (продуктивного) управління
креативна школа менеджменту
принципи креативного менеджменту моральна відповідальність менеджменту
Дата публікації: 8-чер-2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Флорида Р. Креативный клас: люди, которые меняют будущее / Р. Флорида. – М. : Изд. дом «Классика XXI», 2007. – С. 432. 2. Линднер П. Креативные индустрии: от теоретических моделей к реальным проектам [Электронный ресурс] // П. Линднер. – Режим доступа : http://www.hse.ru. Куриляк В. Є. Креативна економіка як нова парадигма постіндустріальної цивілізації / В. Є. Куриляк, М. А. Живко, Б. В. Літовченко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. – 2013. – № 2 (50). – С. 92–98. 4. Глобалізація і безпека розвитку : моногр. / О. Г. Білорус, М. О. Гончаренко, Д. Г. Лук’яненко та ін. ; [керівник авт. кол. і наук. ред. О. Г. Білорус] ; НАН України, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин, Київ. нац. екон. ун-т ; Міжнар. ін-т глобалістики. – К. : КНЕУ, 2001. –С. 733. 5. Продіус О. І. Креативний менеджмент як запорука сучасного ефективного управління / О. І. Продіус // Економіка: реалії часу. – 2012. – № 3–4 (4–5). – С. 67–72. 6. Дорошенко О. С. Креативна економіка в парадигмі глобального розвитку / О. С. Дорошенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2010. – Вип. 5–2. – С. 76–82. – (Серія «Економічні науки»). 7. Галахова Т. О. Креативні індустрії: теоретично-методологічні підходи вивчення / Т. О. Галахова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – № 9. – С. 9–13. 8. Літовченко Б. В. Глобалізація та моральна відповідальність менеджменту / Б. В. Літовченко, В. Є. Куриляк // Журнал європейської економіки. – 2015. – Т. 14, № 2. – С. 109–127. 9. Літовченко Б. В. Креативна школа менеджменту для креативної економіки: виклик часу чи ілюзія / Б. В. Літовченко // Економічний дискурс : міжнар. зб. наук. праць. – 2015. – Вип. 4. – С. 5–10. 10. Кредісов А. І. Менеджмент в історичному розвитку як теорія / А. І. Кредісов. – К. : Знання України, 2009. – С. 515. 11. Энциклопедия мудрости. – М. : Буколика : РОССА, 2007. – С. 814. 12. Litovchenko B. Development of the Theory and Practice of Management: Metaphysics vs Physics / В. Litovchenko // Journal of European Economy. – 2012. – Vol. 11, № 4. – Р. 381–401. 13. Наука управляти: з історії менеджменту. Хрестоматія : навч. посіб. / упоряд. І. О. Слєпцов ; [пер. з рос. Л. І. Козій, М. І. Матрохіна, П. Л. Пироженко]. – К. : Либідь, 1993. – С. 304. 14. Emerson H. The Twelve Principles of Efficiency / Н. Emerson. – [Third Printing]. – N. Y. : The Engineering Magazine Co., 1913. 15. Toffler A. The Third Wave / А. Toffler. – N. Y., 1980. – Р. 531. 16. Myrdal G. Value Judgement and Income Distribution / G. Myrdal. – N. Y., 1981. – Р. 581.
Серія/номер: Журнал європейської економіки;2016 Том 15 (№ 4). Грудень
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що виникнення і розвиток креативної економіки у сучасному глобалізаційному соціумі ставить виклики теорії та практиці, класичним поглядам на менеджмент. Вказано, що метою дослідження є визначення основних принципів креативного менеджменту для сучасної організації. Обґрунтовано, що для досягнення поставленої мети вирішуються завдання аналізу характеристик креативної організації в історичній ретроспективі на основі поглядів класиків теорії та практики управління і становлення в умовах глобального середовища креативного менеджменту як інструменту ефективності побудови нової соціально-економічної системи. Наголошено, що креативний менеджмент розглядається у контексті синергії творчості, інновацій і моральності бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2488
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАРОДЖЕННЯ КРЕАТИВНОЇ ШКОЛИ МЕНЕДЖМЕНТУ.pdfелектронне видання280,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.