Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2473
Назва: Соціально відповідальний маркетинг
Автори: Ковальчук, Н. В.
Ключові слова: соціально відповідальний маркетинг
сексизм
відповідальність
недобросовісна реклама
бізнес
суспільство
socially responsible marketing
sexism
responsible
unfair advertising
business
society
Дата публікації: 26-чер-2017
Видавництво: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: 1. Відповідальний маркетинг: Гайд для компаній. – К.: Видавничий дім "Адеф Україна", 2012. – 40 с. 2.Глобальный скандал с Volkswagen: причины и последствия [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.segodnya.ua/economics/avto/globalnyy-skandal-s-volkswagen-prichiny-i-posledstviya-651877.html 3. Деякі питання порушення законодавства про рекламу[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.justinian.com.ua /article.php?id=647 4. Закон України «Про захист суспільної моралі» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1296-15 5. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80/page2 6.Звіт соціальної відповідальності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.coca-colahellenic.com.ua 7. Зеленко О.О. Соціально-відповідальний маркетинг як невід’ємна складова соціальної відповідальності бізнесу /О.О. Зеленко // Економічний простір. – 2009. – №19. – С.118-123 8. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Ф. Котлер, Н. Лі; Пер. з англ. С. Яринич. – К.: Стандарт, 2005. – 302 с. 9.Орлов П.А. Социально-ответственный маркетинг: современные проблемы теории и практики / П.А. Орлов // Бизнес Информ. – 2010. – №9. – С.175-185 10. Responsible Marketing – Interview with Patrick Byers from Outsource Marketing // Net2 by TechSoup Global [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.netsquared.org/blog jedsundwall/responsible marketing interview patrick byers outsource marketing#.VRauaXXQnWQ 11. Сексизм в рекламі: його подолання через саморегулювання з боку організацій рекламної індустрії [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/07672.pdf 12. Стандарт організацій України Недискримінаційна реклама за ознакою статі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uam.in.ua /upload/medialibrary/5dc/5dc 788367bdff143a6a104fe8e7719b0.pdf
Серія/номер: Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч;2015. – Вип. 34–35, ч. 1.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття «соціально відповідального маркетингу», його значення для підприємств та суспільства, вплив недобросовісної реклами на суспільство, впровадження соціально відповідального маркетингу в Україні.
Опис: Ковальчук Н. В. Соціально відповідальний маркетинг / Н. В. Ковальчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 219–228.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2473
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціально відповідальний маркетинг.docxелектронне видання35,73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.