Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2437
Назва: Міжнародний туристичний маркетинг регіону
Інші назви: The international tourist marketing of region
Автори: Петруня, Ю. Є.
Горб, К. М.
Gorb, K. M.
Petrunya, Y. E.
Ключові слова: маркетинг регіону
туристичні товари і послуги
позиціонування регіону
маркетинг региона
позиционирование региона
туристические товары и услуги
Дата публікації: 1-чер-2017
Видавництво: Сумський державний унiверситет (СумДУ)
Бібліографічний опис: 1. Александрова А. Ю. Международный туризм: Учебное пособие для вузов / Александрова А. Ю. – М.: Аспект Пресс, 2004. – 470 с. 2. Арженовский И. В. Маркетинг регионов [Електронний ресурс] / Арженовский И. В. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/article/a56.htm 3. Бабурин В. Л., Мазуров Ю. Л. Географические основы управления: Курс лекций по экономической и политической географии. Учеб. пособие / В. Л.Бабурин, Ю. Л. Мазуров; Дело. – М., 2000. – 288 с. 4. Биркович В. І. Удосконалення державного регулювання розвитку туризму на регіональному рівні / В. І. Биркович // Стратегічні пріоритети. – 2007. – № 4(5). – С. 157-163. 5. Мальська А. П., Антонюк Н. В., Ганич Н. М. Міжнародний туризм і сфера послуг: Підручник / А. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич; Знання. – К., 2008. – 661 с. 6. Панкрухин А. П. Маркетинг территорий / Панкрухин А. П. – М.: Изд-во РАГС, 2006. – 416 с. 7. Папирян Г.А. Международные экономические отношения: маркетинг в туризме / Папирян Г.А. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 160 с. 8. Сейфуллаева М.Э. Маркетинговая составляющая регионального развития [Електронний ресурс] / Сейфуллаева М.Э. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 5. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-5/09.shtml 9. Старостіна А. О., Мартов С. Є. Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні / А. О. Старостіна, С. Є. Мартов // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 3. – С. 55-57. 10. Черномаз П. А. Международный маркетинг: Учебно-практическое пособие / Черномаз П. А. – Х.: Консум, 2000. – 160 с.
Серія/номер: Механізм регулювання економіки;2009. - №3, Т.2
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного туристичного маркетингу регіонів (МТМР). Визначено об’єкт, предмет та основні суб’єкти МТМР («продавців» та «покупців» туристичних товарів і послуг території), охарактеризовано особливості міжнародного маркетингового туристичного середовища регіону, загальні риси сегментування зарубіжних ринків туристичного попиту та основних складових міжнародного туристичного позиціонування регіону.
Опис: Петруня, Ю.Є. Міжнародний туристичний маркетинг регіону [Текст] / Ю.Є. Петруня, К.М. Горб // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 243-249
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2437
ISSN: 1726-8699
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПетруняГорбМТМР-Суми.docxелектронне видання36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.