Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/242
Назва: Реалізація стратегії партнерства між суб’єктами національної економіки
Інші назви: The strategy of partnership between actors national economy
Автори: Бутенко, Н. В.
Ключові слова: партнерські відносини
національна економіка
конкурентоспроможність
комплекс маркетингу
управління
partnerships
national economy
competitiveness
marketing mix
management
Дата публікації: 7-лип-2014
Видавництво: Академія митної служби України
Серія/номер: Економіка;2014/1
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності національної економіки потребує впровадження у практику її суб’єктів партнерських відносин. Запропоновано підхід до реалізації стратегії партнерства між суб’єктами національної економіки на засадах використання елементів комплексу маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/242
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2014/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfЕлектронне видання372,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.