Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/242
Название: Реалізація стратегії партнерства між суб’єктами національної економіки
Другие названия: The strategy of partnership between actors national economy
Авторы: Бутенко, Н. В.
Ключевые слова: партнерські відносини
національна економіка
конкурентоспроможність
комплекс маркетингу
управління
partnerships
national economy
competitiveness
marketing mix
management
Дата публикации: 7-июл-2014
Издательство: Академія митної служби України
Серия/номер: Економіка;2014/1
Аннотация: Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності національної економіки потребує впровадження у практику її суб’єктів партнерських відносин. Запропоновано підхід до реалізації стратегії партнерства між суб’єктами національної економіки на засадах використання елементів комплексу маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/242
ISSN: 2310-0672
Располагается в коллекциях:2014/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdfЕлектронне видання372,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.