Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебідь, О. Ю.-
dc.contributor.authorLebid', О.U.-
dc.date.accessioned2017-05-23T12:26:15Z-
dc.date.available2017-05-23T12:26:15Z-
dc.date.issued2017-05-23-
dc.identifier.citation1. Шалева О. І. Електронна комерція. Навчальний посібник / О. І. Шалева. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 216 с. 2. Дражниця С. А. Електронна комерція. Навчальний посібник / С. А. Дражниця. – Львів : Новий Світ 2000, 2013. – 182 с. 3. Склабінська А. І. Фінансовий аналіз. Навчальний посібник / А. І. Склабінська, С. А. Дражниця, Л. Д. Федорук; за заг. ред. д. е. н., проф. М. П. Войнаренка. – Львів : Новий Світ 2000, 2013. – 342 с. 4. Горелова Г. В. Когнитивный анализ, синтез, прогнозирование развития больших систем в интеллектуальных РИУС / Г. В. Горелова, Э. В. Мельник, Я. С. Коровин // Искусственный интеллект. – 2010. – № 3. – С. 61–72. 5. Авдеева З. К. Когнитивное моделирование для решения задач управления слабоструктурированными системами (ситуациями) / З. К. Авдеева, С. В. Коврига, Д. И. Макаренко // Управление большими системами. – 2007. – № 16. – С. 26–39. 6. Аверкин А. Н. Поддержка принятия решений в слабоструктурированных проблемных областях. Анализ ситуаций и оценка альтернатив / А. Н. Аверкин, О. П. Кузнецов, А. А. Кулинич, Н. В. Титова // Теория и системы управления. – 2006. – № 3. – С. 139–149. 7. Кузнецов О. П. Анализ влияний при управлении слабоструктурированными ситуациями на основе когнитивных карт / О. П. Кузнецов, А. А. Кулинич, А. В. Марковский // Человеческий фактор в управлении. – 2006. – С. 313–345. 8. Кузнецов О. П. Когнитивное моделирование слабоструктурированных ситуаций / О. П. Кузнецов // Искусственный интеллект – проблемы и перспективы. – 2006. – № 7. – С. 86–100. 9. Козлов Л. А. Когнитивное моделирование на ранних стадиях проектной деятельности / Л. А. Козлов. – Барнаул : АлтГТУ, 2008. – 246 с. 10. Официальный сайт: ИПУ РАН, Лаборатория 51 «Когнитивный анализ и моделирование ситуаций» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ipu.ru/node/11921. 11. Кісельова О. М. Нейронечітка модель прогнозу динаміки експорту товарів України до Російської Федерації / О. М. Кісельова, О. Ю. Лебідь // Питання прикладної математики і математичного моделювання. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2002. – С. 67-77.uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2391-
dc.descriptionЛебідь, О. Ю. Побудова когнітивної моделі для аналізу діяльності електронних магазинів [Текст] / О. Ю. Лебідь // Ефективна економіка. – 2015. – № 11. - сuk_UA
dc.description.abstractУ статті вивчаються та досліджуються фактори, які впливають на ефективне ведення електронного бізнесу. Висвітлено деякі особливості діяльності електронних магазинів та підходи до оцінки ефективності їх діяльності. Побудована когнітивна модель у вигляді орграфа. Для розбиття інтервалу можливих значень факторів застосовується алгоритм оптимального розбиття множин на підмножини для одновимірного випадку. Для встановлення зв’язків між факторами було використано регресійний аналіз. Розроблено програмний продукт, за допомогою якого можна легко проводити аналіз та оцінювання ефективності Інтернет-бізнесу шляхом сценарного розвитку. Програмний продукт можна використовувати для побудови та аналізу різноманітних моделей, отриманих за допомогою когнітивного моделювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка: Електронне наукове фахове видання;2015. – № 11-
dc.subjectкогнітивна модельuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectкогнітивне моделюванняuk_UA
dc.subjectІнтернет-бізнесuk_UA
dc.subjectкогнітивна картаuk_UA
dc.subjectcognitive modeluk_UA
dc.subjectE-Commerceuk_UA
dc.subjectcognitive modelinguk_UA
dc.subjectcognitive mapuk_UA
dc.subjectInternet Businessuk_UA
dc.titleПобудова когнітивної моделі для аналізу діяльності електронних магазинівuk_UA
dc.title.alternativeBuildsng a cognitive model for the analysis of the electronic storesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебідь_стаття 4.pdfелектронне видання481 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.