Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Г. Б.-
dc.date.accessioned2017-05-16T13:45:39Z-
dc.date.available2017-05-16T13:45:39Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citation1. Панфилова Г. Б. Особенности самосознания в субъективно трудной ситуации / Г. Б. Панфилова // Вестник Днепропетровского университета. Педагогика и психология. – Выпуск 5. – 2000. – С. 47–52. 2. Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія». – 2011. – Вип. 937. – С. 234–237. 3. Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Психологія. – Харків : ХНПУ, 2011. – Вип. 41. – С. 150–158. 4. Панфілова Г. Б. Особливості трансформації психологічної автобіографії студентів в ускладнених життєвих ситуаціях (на прикладі екзаменаційної сесії) / Г. Б. Панфілова // Вісник Національного університету оборони України : Зб-к наук. праць. – 2011. – Вип. № 4 (23). – С. 222–226. 5. Панфілова Г. Б. Самовідношення та самооцінка студентів в період екзаменаційної сесії / Г. Б. Панфілова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Том VІІ. Екологічна психологія. – Вип. 27. – Житомир : Видавництво ЖДУ імені І. Франка, 2011. – С. 232–241. 6. Панфілова Г. Б. До питання про визначення поняття «захисний режим» і його зв’язок із самосвідомістю / Г. Б. Панфілова // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Укл. П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко. – Ч. 2. – К. : НПУ, 2000. – С. 95–99.16 7. Панфілова Г. Б. Впровадження сучасних освітніх технологій та розвиток самосвідомості в процесі навчання у вузі / Г. Б. Панфілова // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Укл. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. – Вип. LVIII (58). – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005. – С. 78–84. 8. Панфилова Г. Б. К вопросу об особенностях самосознания личности при нарушениях социальной регуляции поведения / Г. Б. Панфилова // Вопросы профилактики и коррекции преступности в подростковом и раннем юношеском возрасте (итоги психодиагностической и коррекционной работы с воспитанниками Павлоградской воспитательно-трудовой колонии в 1998 г.). – Днепропетровск, 1999. – С. 46–50. 9. Панфилова Г. Б. Самосознание как целеполагание / Г. Б. Панфилова // Фiлософiя. Культура. Життя : зб. наук. пр. – Вип. 5 – Дніпропетровськ, 1999. – С. 227–232. 10. Панфілова Г. Б. Динаміка уявлень про себе студентів вищих навчальних закладів / Г. Б. Панфілова // Сучасні психолого-педагогічні тенденції розвитку освіти у вищих навчальних закладах України : всеукр. наук.-теор. конф., 18–19 жовтня 2007 р. : тези доп. – Хмельницький : Видавництво Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького, 2007. – С. 139– 140. 11. Панфилова Г. Б. Развитие самосознания личности студента в процессе обучения в вузе / Г. Б. Панфилова // Психологія особистості та суспільства у сучасному вимірі : міжнар. наук. студент. конф., 14–16 травня 2007 р. : тези доп. – Х. : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. – 2007. – С. 178– 180. 12. Панфилова Г. Б. Самоотношение подростков при нарушении социальной регуляции поведения и субъективно трудная жизненная ситуация / Г. Б. Панфилова // Наука i освiта – 99 : Друга мiжнар. конф., 15–30 січня 1999 р. : тези доп. – Том 13. – Дніпропетровськ, 1999. – С. 33. 13. Панфілова Г. Б. Розвиток самосвідомості як шлях формування психологічної культури майбутніх митників / Г. Б. Панфілова // Актуальні проблеми економічної безпеки України в умовах її інтеграції до світового співтовариства : наук.-практ. конф. курсантів, студ. та мол. наук., 31 березня – 1 квітня 2005 р. : тези доп. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2005. – С. 140–141. 14. Панфілова Г. Б. Значення психологічних знань під час проведення митного контролю / Г. Б. Панфілова // Проблеми вдосконалення професійної підготовки фахівців з митної справи : Всеукр. наук.-практ. конф., 23–24 листопада 2006 р. : тези доп. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2006. – С. 149–150. 15. Панфілова Г. Б. Самопізнання та самовиховання як фактор морального розвитку особистості працівників митної служби / Г. Б. Панфілова // Митна політика та актуальні проблеми економічної та митної безпеки України на сучасному етапі : Міжнар. наук.-практ. конф., 23 листопада 2007 р. : тези доп. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2008. – С. 327–329. 16. Панфілова Г. Б. Формування Я-концепції в процесі моральнопсихологічної підготовки митника / Г. Б. Панфілова // Актуальні проблеми17 зовнішньоекономічної діяльності та митної справи в умовах глобалізації : Міжнар. наук.-практ. конф., 3 грудня 2010 р. : тези доп. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2010. – С. 189–191. 17. Чередниченко Г. Б. Личность в субъективно трудной жизненной ситуации / Г. Б. Чередниченко // Проблема особистості в сучасній науці: результати та перспективи досліджень : Всеукр. конф. мол. наук., 23–25 березня 1998 р.: тези доп. – К. : Київський університет імені Тараса Шевченка, 1999. – С. 16–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2337-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за фахом 19.00.01 – загальна психологія, історія психології. – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. – Харків, 2011. Дисертаційна робота містить дослідження динаміки Яконцепції особистості студентів на різних етапах розвитку ускладненої життєвої ситуації з урахуванням гендерних особливостей, курсу, успішності навчання і спеціальності, яку студенти здобувають. Типовим видом ускладненої ситуації в студентському віці є екзаменаційна сесія. Визначено динамічні та стабільні показники Я-концепції в ускладненій ситуації. Встановлено співвідношення складових Я-концепції, які утворюють три фактори: самоставлення, песимізму і оптимізму. Виявлено три типи самоставлення та чотири типи самооцінки студентів в ускладнених життєвих ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний університет імені В. Н. Каразінаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукове видання;2012-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливості студентівuk_UA
dc.subjectускладнена життєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectстудентський вікuk_UA
dc.subjectcomplicated everyday situationuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectstudent ageuk_UA
dc.subjectpsychological features of studentsuk_UA
dc.titleДинаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціяхuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наукuk_UA
dc.typeAbstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут права та міжнародно-правових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panfilova_Avtoref..PDFелектронне видання636,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.