Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфилова, Г. Б.-
dc.contributor.authorPanfilova, H. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T13:10:39Z-
dc.date.available2017-05-16T13:10:39Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationБородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в психологической работе с детьми / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 4(49). – С.39-52. 2. Верникова Н. Метафорические ассоциативные карты – универсальный инструмент для МАКсимальных результатов / Н. Верникова. – Винница: ЧП «ТД «Эдельвейс и К»», 2014. – 124 с. 3. Кац Г. Метафорические карты: Руководство для психолога / Г. Кац, Е. Мухаматулина. – М.: Генезис, 2013. – 160 с. 4. Киршке В. «Клубника за окном». Ассоциативные карты для коммуникации и творчества / В.Киршке. – Моритц Эгетмейер – OH Verlag. – 2010. – 240 с. 5. Кобикова Ю.В. Метафоричні асоціативні карти (МАК) як інструмент в роботі практичного психолога/ Ю.В. Кобикова// Актуальні напрями практичної психології і психотерапії: збірник матеріалів VI Харківської науково-практичної психологічної конференції (м. Харків, 11 грудня 2015 року) /Харківський національний університет внутрішніх справ. – Харків, 2015. – с. 59-61. 6. Крюгер К. Метафорические ассоциативны карты для детей и взрослых «Я и все-все-все» / К.Крюгер; худож. В.Кирдий. – СПб: Речь, 2016. – 48 с.7. Морозовская Е. Мир проективных карт: Обзор колод, упражнения, тренинги / Е. Морозовская. – М.: Генезис, 2014. – 168 с. 8. Морозовская Е. Проективные карты в работе психолога: полное руководство / Е.Р.Морозовская. – Одесса, Институт Проективных Карт, 2013. – 128 с. 9. Панфілова Г.Б. Динаміка Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології» / Г.Б. Панфілова – Харків, 2012. – 23 с. 10. Попова Г. Метафорические ассоциативные карты в работе практического психолога: методика и практика / Г.Попова, Н.Милорадова. – Х.: ФОП Бровин А.В., 2015. – 224 с. 11. Пушков А. Метафорические ассоциативные карты: упражнения [Електронний ресурс] / А. Пушков. - Режим доступу: www. pushkov.com.ua 12. Степанова Л. Метафорические ассоциативные карты: теоретические основания/ Л. Степанова // Визит в Зазеркалье: опыт работы с проективными картами в различных областях практической психологии; под ред. Е.Р. Морозовской. - Одесса, 2013. - С.4–12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2334-
dc.descriptionПанфилова Г. Б. Изучение и коррекция Я-концепции студентов с использованием метафорических ассоциативных карт / Г. Б. Панфилова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 37. Том IV (72) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2016. – С. 195 – 202.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито можливість застосування проективного методу метафоричних асоціативних карток (МАК) в дослідженні Я-концепції студентів. Описується досвід використання метафоричних асоціативних карток в корекції Я-концепції в студентському ввіці. Стаття має практичну спрямованість, запропонована программа тренингу з вивчення та корекції Яконцепції студентівuk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesГуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;2016 Додаток 1 до Вип. 37. Том IV (72) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»-
dc.subjectметафоричні асоціативні картки (МАК)uk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectпотенціал особистостіuk_UA
dc.subjectстудентський вікuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectMetaphoric Associative Cards (MAK)uk_UA
dc.subjectI-conceptionuk_UA
dc.subjectthe potentialuk_UA
dc.subjectstudent ageuk_UA
dc.subjectthe needsuk_UA
dc.titleИзучение и коррекция Я-концепции студентов с использованием метафорических ассоциативных картuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panfilova_H.B_2.PDFелектронне видання334,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.