Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPanfilova, G. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:25:44Z-
dc.date.available2017-05-16T12:25:44Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationAbramov G. S. Vozrastnaya psihologia / G. S. Abramov - [4-e izdanie]. - M.: "Academia", 1999. - 672 s.2. Kocharyan O. S. Duhovney vimir psihichnogo zdorovia studentskoey molody / O. S. Kocharyan, J. K. Yagnyuk // Visnik Harkivskogo nazcionalnogo universitetue imeny V. N. Karazina. Seria "Psyhologia". - 2011. - Vip. 45. - № 937. - S. 149-154. 3. Savchin V. M. Vikova psyhologia: navch. posib. – 2ge vid., Stereotip./ V. M. Savchin, L. P. Vasilenko. - K.: Akademvidav, 2009. - 360 s. (Seria "Alma mater"). 4. Student XXI veka: sotcialney portret na phone obschestvennyh transformatcy: monographia / Nar. ukr. acad.; pod obsh. red. V. I. Astahovoy. - Harkov: Izd-vo NUA, 2010. - 408 s. 5. Erykson E. Ydentychnost: Yunost i crizis / E. Erykson – M.: Progress, 1996. – 344 s .uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2328-
dc.descriptionPanfilova G. B. The age features of dinamics of the self-conctpt students in complicated life situations / G. B. Panfilova // Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2014. – Вип. 47. – С. 148–155. – (Психологія).uk_UA
dc.description.abstractIn provision of dynamic social space active development of psychological theory and practice entering the system level understanding of essence self-fulfillment and life implementation identity. Multiplicity life choices, find an optimal life strategy - the essence of humanitarian paradigm of the human mind the twenty-first century and the problem field of contemporary personality psychology. The desire to implement long-term plans motivates people to get a quality education, planning of promotion track, family and friendship. The learning process at higher education establishment usually coincides with a period of identity formation, formation of self-concept; approval values grind people, moral and professional qualities. Successful mastering future profession to some extent depend on intellectual ability, volitional qualities , psychological endurance, as well as an adequate representation of himself or herself , more or less realistic self-concept of studentsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды (ХНПУ)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди;2014. – Вип. 47-
dc.titleThe age features of dinamics of the self-conctpt students in complicated life situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PANFILOVA_G.B._5.PDFелектронне видання143,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.