Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Г. Б.-
dc.contributor.authorPanfilova, G. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:14:01Z-
dc.date.available2017-05-16T12:14:01Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationАртюшина М.В. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: навчальний посібник/ М.В. Артюшина, О.М. Котикова, Г.М. Романова - К.: КНЕУ, 2007.- 528с. 2. Басова Н.В. Педагогика и практическая психология/ Н.В. Басова - Ростов н/Д: Феникс, 2000. - С.224. 3. Буряк В. Керування самостійною роботою студентів/ В. Буряк // Вища школа - 2001 - №4 – С. 17-21. 4. Гончаров С.М. Науково-методичне забезпечення кредитномодульної системи організації навчального процесу: Монографія/ С.М. Гончаров - Рівне: НУВГП, 2005.-267 с. 5. Заика Е.В. Психологические вопросы организации самостоятельной роботы студентов в вузе/ Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота - 2002 - № 6. – С. 36 – 44.6. Король В.М. Організація самостійної роботи студентів/ В.М. Король, В.П. Мусієнко, Н.Т. Токова - Черкаси: Вид-во ЧДУ, 2003. - 216с. 7. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів філософського факультету/ Укладачі: Грабовська С.Л., Гупаловська В.А. - Львів, 2010. 8. Студент ХХІ века: социальный портрет на фоне общественных трансформаций: монография / Нар. укр. акад.; под общ. ред. В. И. Астаховой. - Харьков: Изд-во НУА, 2010. - 408 с. 9. Фалёва Е.А., Заика Е.В. Личность и познавательные процессы студентов вуз: развитие, диагностика, коррекция: Учеб. пособие для вузов/ Е.А. Фалёва, Е.В. Заика - Краматорск, 2005. - 416с. 10. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. / М.М. Фіцула - К.: „Академвидав”, 2006. -352 с. 11. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис/ Э. Эриксон - М.: Прогресс, 1996. - 344с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2327-
dc.descriptionПанфілова Г. Б. Самостійна робота студентів внз як чинник розвитку особистості / Г. Б. Панфілова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – К. : Гнозис, 2015. – Додаток 1 до Вип. 35, Том VIII (59): Тематичний випуск "Вища освіта Украйни у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". – С. 237- 244.uk_UA
dc.description.abstractВ статті представлено бачення самостійної роботи студентів вищого навчального закладу як чинника розвитку особистості. У статті розглядається проблема організації самостійної роботи студентів внз, аналізуються форми та методи самостійної роботи студентів; визначено роль самостійної роботи в професійному становленні майбутнього фахівця. Студентський вік розглядається як окрема вікова категорія. Надано психологічні характеристики студентського віку. Самостійна робота студентів вищого навчального закладу розглядається як необхідна умова (складова) успішного навчання. Самостійна робота сприяє вихованню та формуванню таких людських якостей, як самостійність, ініціативність, організованість, дисциплінованість, точність, почуття відповідальності, прагнення до саморозвитку і самовдосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesГуманітарний вісник ДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;2015. – Додаток 1 до Вип. 35, Том VIII (59): Тематичний випуск "Вища освіта Украйни у контексті інтеграції до європейського освітнього простору"-
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectформи та методи самостійної роботи студентівuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливості студентівuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectpsychological features of studentsuk_UA
dc.subjectformsand methods of self-work of studentsuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleСамостійна робота студентів внз як чинник розвитку особистостіuk_UA
dc.title.alternativeІndependent work of students of higher educational institutions as a factor of personal developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PANFILOVA_G.B._4.PDFелектронне видання397,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.