Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменна, І.І.-
dc.contributor.authorPysmenna, I.I.-
dc.date.accessioned2017-05-10T12:04:51Z-
dc.date.available2017-05-10T12:04:51Z-
dc.date.issued2017-05-10-
dc.identifier.citation1. Про державну службу: закон України від 10 лютого 2015 р. № 889-VIII. – Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua 2. Про схвалення стратегії реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні на період до 2017 року та затвердження плану заходів щодо її реалізації: розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 227-р – Режим доступу : www.kmu.gov.ua 3. Організація державної служби в Україні: теорія та практика: навч. посіб. \ за заг. ред. М.О. Багмета [та ін.]. – Ми- колаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2007. – 244 с. 4. Beamtenstatusgesetz (BeamtStG) vom 17 Juni 2008 (BGBI.IS.1010). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 5. Bundesbeamtengesetz (BBG) vom 5 Februar 2009 (BGBI.IS.160). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 6. Bundesdisziplinargesetz (BDG) vom 9 Juli 2001 (BGBI.IS.1510). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.deuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2277-
dc.descriptionПисьменна І. І. Чиновництво в Німеччині: досвід для України / І. І. Письменна // Аспекти публічного управління. - 2016. - № 37-38. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2016_37-38_10.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз базових принципів організації та функціонування інституту чиновництва в Німеччині та визначені можливості їхньої імплементації в Україні. Розглянуто аспекти, що включають у себе поняття «чиновник» (з одного боку йдеться про статус чиновника (державного службовця), з другого – про його відповідальність перед державою, з третього – про його професійну діяльність), а також які категорії посад віднесені до цього інституту в Німеччині. Проаналізовано порядок призначення чиновників за відповідними категоріями посад, а також норми законодавства щодо політичної неупередженості державних службовців. Розглянуто окремі норми дисциплінарного права, що регулюють, які наслідки може тягнути за собою те чи інше правопорушення чиновників. Усі перелічені аспекти розглянуто у порівнянні з відповідними нормами вітчизняного Закону «Про державну службу». Обґрунтовано важливість забезпечення уніфікації основних підходів та принципів розвитку, що закладені в Законі «Про державну службу», з базовими засадами служби в органах місцевого самоврядування, що дозволить сформувати цілісний інститут чиновництва в Україні, з урахуванням досвіду функціонування цього інституту в Німеччині.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАспекти публічного управління;2016. - № 37-38.-
dc.subjectінститут чиновництваuk_UA
dc.subjectправові відносиниuk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectдержавний службовецьuk_UA
dc.subjectдисциплінарна відповідальністьuk_UA
dc.subjectinstitute of public serviceuk_UA
dc.subjectlegal relationsuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectdisciplinary liabilityuk_UA
dc.subjectpublic servantuk_UA
dc.titleЧиновництво в Німеччині: досвід для Україниuk_UA
dc.title.alternativePublic service in germany: experience for Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧИНОВНИЦТВО В НІМЕЧЧИНІ ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ.docxелектронне видання37,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.