Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2209
Назва: Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем
Інші назви: Brainstorming as a form of collective problem solving
Автори: Козинець, І. І.
Kozinets, I. I.
Ключові слова: мозковий штурм
ідея
метод
навчання
творчий
brainstorming
idea
method
study
creativity
Дата публікації: 25-кві-2017
Видавництво: Бердянський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: 1. Андрєєва О. В. До питання про застосування інноваційних технологій навчання при вивченні дисципліни "гроші та кредит" студентами ВНЗ / О. В. Андрєєва // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління . – 2013. – Вип. 26. – С. 184–188. 2. Андрушко Л. М. Методи стимулювання творчого процесу у студентів та курсантів / Л. М. Андрушко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. –2013. – Вип. 1. – С. 253–261. 3. Вишневська Н. Інтерактивне навчання: нові підходи / Н. Вишневська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. -– Умань: [б. в.], 2007, N Вип. 22. – С.16 – 22. 4. Карапетян В. С. Сучасні психотехнології організації групових форм мислення і навчання / В. С. Карапетян, А. Г. Петросян // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент . – 2012. – Вип. 9. – С. 120–127. 5. Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті: навчальний посібник / Г. О. Ковал–ьчук. – Вид. 2–ге, доп. – К. : КНЕУ, 2009. – 298 с. 6.Теслюк В. М. Використання методик мозкового штурму в економічному навчанні / В. М. Теслюк, М. П. Піщана // Вісник НУБіП України. – 2010. – № 6. – С. 40–49. 7. Тодорова Є. М. Бібліографічна евристика як наукова та навчальна дисципліна в системі спеціальної підготовки фахівців документно-інформаційної сфери / Є. М. Тодорова // Вісник Харківської державної академії культури . – 2013. – Вип. 40. – С. 171–179. 8. Хован І. Організація роботи на уроках з фізики інтерактивними методами / І.Хован // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія . – 2013. – Вип. 28. – С. 133–138. 9. Шамало С.М. Застосування інтерактивного методу "мозкового штурму" при викладанні гістології, цитології та ембріології / С. М. Шамало, Т. Я. Рудюк, Ю. Б. Чайковський, А. С. Демидчук, В. Л. Рудюк // Світ медицини та біології . – 2013. – № 2(37). – С. 189–193. 10.Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : підруч., 2-ге вид., виправ. і доповн. / С. В.Шевчук, І. В. Клименко. – Київ : Алерта, 2011. – 694 с.
Серія/номер: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки;2015. - Вип. 1
Короткий огляд (реферат): Характеризується метод мозкового штурму, досліджується його сутність, різновиди, доцільність. Обґрунтовується перспективність у подальшому використанні цього методу під час пошуку варіантів рішення проблеми.
Опис: Козинець І. І. Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем / І. І. Козинець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2209
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем_2015_1_18.pdfелектронне видання250,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.