Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозинець, І.І.-
dc.contributor.authorПіскова, Ж.В.-
dc.contributor.authorKozinets, І. І.-
dc.contributor.authorPiskova, Z.V.-
dc.date.accessioned2017-04-25T08:42:42Z-
dc.date.available2017-04-25T08:42:42Z-
dc.date.issued2017-04-25-
dc.identifier.citation1. Аксьонова О. В. Методика викладання економічних дисциплін : навчальний посібник / О. В. Аксьонова. – К. : КНЕУ, 2006. – 708 с. 2. Козинець І. І. Шляхи підвищення педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін / І. І. Козинець // Духовність особистості : методологія, теорія, практика : зб. наук. праць. – Луганськ : Вид-во Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2011. – №5 (46). – С. 62–72. 3. Новікова Л. М. Сучасні технології практичних занять в системі вищої економічної освіти : навчальний посібник / Л. М. Новікова. – Павлоград : ЗПІЕУ, 2005. – 73 с. 4. Павленко А. Ф. Сучасні тренінгові технології навчання : навчально-методичний посібник у 6 кн. / А. Ф. Павленко, С. В. Степаненко, Г. О. Швиданенко та ін. – Кн.1: Технології підготовки і проведення тренінгів. – К. : КНЕУ, 2001. – 117 с. 5. Піскова Ж.В. Методика здійснення податкових розрахунків податку на прибуток підприємств / Бухгалтерський облік і аудит. – 2013. – № 3. –с. 11–19. 6. Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін: навч. посібник / Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко, М. В. Артюшина та ін., за ред. Г.О. Ковальчук. – К. : КНЕУ, 2006. – 320 с. 7. 7.Федоренко Н. І. Використання інноваційних технологій у вищій школі як шлях формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців / Н. І. Федоренко // Грані. – 2015. – 6 (122). – с.150uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2206-
dc.description.abstractЗапропоновано методику проведення ділової гри як елементу тренінгу для студентів, які навчаються за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 071 «Облік та оподаткування». Проаналізовано результативність організації ділової гри та розвиток спеціальних компетенцій. Звернено увагу на певні труднощі, які виникають під час підготовки та реалізації сценарію гриuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля;2017-
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectметодика ділової гриuk_UA
dc.subjectоблік та оподаткуванняuk_UA
dc.subjectспеціальні компетенціїuk_UA
dc.subjecteconomic educationuk_UA
dc.subjecttraining techniquesuk_UA
dc.subjectbusiness game methodsuk_UA
dc.subjectspecial competenciesuk_UA
dc.subjectaccounting and taxationuk_UA
dc.titleДілова гра «Організація бухгалтерського обліку» як елемент тренінгу та апробація спеціальних компетенцій студентівuk_UA
dc.title.alternativeBusiness game "Accounting organization" as part of students' special competences training and testinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.