Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
24-кві-2017Стратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємствПетруня, Ю. Є.; Петруня, В. Ю.
4-лют-2019Ціноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльностіКалюжна, Ю. П.; Боровик, Т. В.; Даниленко, В. І.; Kaliuzhna, Yu .P.; Borovyk, T. V.; Danylenko, V. I.
4-лют-2019Бренд території: необхідність, викликана часомГречаник, Н. Ю.; Hrechanyk, N. Y.
7-лют-2019Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управлінняПетруня, Ю. Є.; Петруня, В. Ю.; Petrunya, Y. Ye.; Petrunya, V. Yu.
21-сер-2020Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в УкраїніВасильєв, О. В.; Дрокіна, М. М.; Vasyliev, O.; Drokina, M.
22-сер-2019Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграціїГоголь, І. А.; Gogol, I.
29-тра-2023Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільстваСало, Я.В.
20-бер-2023Маркетинг-мікс: зміни у поглядах щодо інгредієнтівПарсяк, В.Н.
11-січ-2024Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингуОлініченко, К.С.; Чміль, Г.Л.; Прядко, О.М.