Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФещенко, О.М.-
dc.contributor.authorІльченко, В.М.-
dc.date.accessioned2017-03-21T09:07:35Z-
dc.date.available2017-03-21T09:07:35Z-
dc.date.issued2017-03-21-
dc.identifier.citationАгропромисловий комплекс України: стан, тенденції та перспективи розвитку : інформаційно- аналітичний збірник / за ред. П. Т. Саблука та iн. – К. : IАЕ, 2002. – Вип. 5 – 647 с. 2. Борисова В.А. Регулювання процесу відтворення природного ресурсного потенціалу АПК / В.А. Борисова // Економіка АПК. – 2002. – №11. – С. 133-137. 3. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства / М. Вачевський // Економіка України. – 2003. – №12. – С. 34-40. 4. Густинський М.В. Методичні засади оцінки ефективності інноваційної діяльності у галузях національного господарства [Електронний ресурс] / М.В. Густинський. – Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/PORTAL/chem_biol/nppdaa/econ/.../088.pdf. 5. Зовнішня торгівля України товарами за 2011 рік. Експрес-випуск. – К. : Держкомстат України, 2011. – 22 с. 6. Коровайченко Н.Ю. Оптимізація поняття «експортний потенціал країни» з метою удосконалення підходів до його оцінки / Н.Ю. Коровайченко // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2004. – №5-6 (17). – С. 75-78. 7. Науменко Е. Формирование стратегии управления устойчивым развитием внешнеэкономической деятельности предприятия / Е. Науменко // Международная экономика. – 2008. – №7. – С. 45-47. 8. Попович О.С. Науково-технологічна та інноваційна політика: основні механізми формування і реалізації / О.С. Попович. – К. : Фенікс, 2005. – 248 с. 9. Саблук П.Т. Підвищення ролі аграрної економічної науки у формуванні та реалізації аграрної політики в Україні / П.Т. Саблук // Економіка АПК. – 2001. – №3. – С. 3-10. 10. Стельмащук Ю.А. Інноваційне забезпечення сталого розвитку природного потенціалу сільських територій / Ю.А.Стельмащук // Сталий розвиток економіки. – 2011. – №1. – С. 135-140. 11. Фетюхина О.Н. Маркетинговые стратегии неценовой конкуренции в глобальной цепи поставок продукции АПК / О.Н. Фетюхина // Экономика сельскохозяйственных и перерабатывающих предприятий. – 2009. – №2. – С. 58-61. 12. Школьний О.О. Критерії ефективності управління діяльністю підприємств АПК на експортних ринках / О.О. Школьний // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2009. – №2 (43). – С. 31-35uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1966-
dc.description.abstractВисвітлено результати досліджень з питань управління потенціалом інноваційного розвитку АПК на експортних ринках. Досліджено й проаналізовано напрями формування стратегії управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств, орієнтованих на зовнішні ринки. Обґрунтовано критерії результативності використання потенціалу інноваційного розвитку національного господарства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг і менеджмент інновацій= Marketing and Management of Innovations : наук. журн.;2011, № 4, Т. ІІ-
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectінноваційна модельuk_UA
dc.subjectпотенціал інноваційного розвиткуuk_UA
dc.subjectекспортні ринкиuk_UA
dc.subjectinnovative potentialuk_UA
dc.subjectinnovative modeluk_UA
dc.subjectinnovative development potentialuk_UA
dc.subjectexport marketsuk_UA
dc.titleУправління потенціалом інноваційного розвитку підприємств АПК на експортних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeThe management potential for the innovative development of the agricultural enterprises in the markets exportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АПК НА ЕКСПОРТНИХ РИНКАХ.pdfелектронне видання361,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.