Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальчук, Л. В.-
dc.contributor.authorСипало, О. М.-
dc.date.accessioned2017-03-14T08:44:02Z-
dc.date.available2017-03-14T08:44:02Z-
dc.date.issued2017-03-14-
dc.identifier.citationВіртуальна енциклопедія Вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: uk.wikipedia.org/wiki/Краудфандинг. 2. Інвестиції по-українськи і «краудфандінг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukr.net/news/investicii_po_ukrainski_i_kraudfanding-10761341-1.html. 3. Краудфандінг – нове джерело екофінансування [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: //www. climateinfo.org.ua/content/kraudfanding-nove-dzherelo-eko-finansuvannya. 4. Коли в Україні з’явиться краудфандінг? [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://forbes.ua/opinions/1334049-kogda-v-ukraine-poyavitsya-kraudfanding. 5. Краудфандінг: на що здатні приватні мікроінвестиції [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://digit.ru/business/20130709/403158833.html. 6. Крупнейшие Краудфандинговые кампании 2013 года [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // crowdsourcing.ru/article/krupnejshie_kraudfandingovye_kampanii_2013_goda. 7. Краудфандінгова платформа «Велика Ідея» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://biggggidea.com. 8. Краудфандінгова платформа «Спільнобачення» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://spilno.tv.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1938-
dc.description.abstractНаведено опис краудфандінга як інноваційного інструменту залучення приватних інвестицій у перспективні бізнес-проекти, як особливого виду фінансування через Інтернет. Наведено його класифікацію і списки вдалих крауд-проектів, наочно проілюстровано порівняння звичайного бізнес-процесу зі створення продукту та аналогічного процесу з використанням краудфандінга, вказано відмінності між ними та основні переваги. На підставі узагальнень літературних джерел і діючої практики закордонних підприємств та крауд-платформ, визначено перспективи застосування краудфандінга вітчизняними підприємствами різних галузей, обґрунтовано його позитивний вплив на стан економіки України. Виділено основні проблеми застосування цього інструменту у вітчизняному бізнесі відповідно до національних особливостей, надано їх роз’яснення. Описані перспективи його впровадження на українських підприємствах в умовах економічної нестабільності. Надана характеристику перших українських краудфандінгових платформ, визначені їх майбутні перспективи в цьому напрямі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВІСНИК ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2015. № 1 (71)-
dc.subjectкраудфандінгuk_UA
dc.subjectкраудінвестуванняuk_UA
dc.subjectкрауд-проектuk_UA
dc.subjectкрауд-механізмиuk_UA
dc.subjectкраудфандінгова платформаuk_UA
dc.subjectприватні інвестиціїuk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectстартап-співтоваристваuk_UA
dc.titleВітчизняний краудфандінг: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальчук 50168-99982-1-PB.pdfелектронне видання296,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.