Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальчук, Л. В.-
dc.contributor.authorІванченко, М. О.-
dc.date.accessioned2017-03-14T08:36:02Z-
dc.date.available2017-03-14T08:36:02Z-
dc.date.issued2017-03-14-
dc.identifier.citationГосподарський кодекс України // Верховна Рада України. – ст. 120 2. Державна продовольчо-зернова корпорація України [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Державна_продовольчо-зернова_корпорація_України. 3. Зернотрейдеры Украины [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://grainua.com/. 4. Організаційний розвиток підприємства [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://library.if.ua/book/28/1917.html. 5. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька ; М-во освіти і науки України. – К. : Кондор, 2011. – 912 с. 6. Статистичний щорічник України за 2011 р. / Державна служба статистики України.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1937-
dc.description.abstractСучасна економічна ситуація не сприяє встановленню оптимального рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника. У результаті зростає імпорт, що негативно відбивається на ВВП та економіці країни взагалі. У зв’язку з цим дослідження конкурентоспроможності національного товаровиробника набуває особливого значення, адже конкурентоспроможність підприємства є одним із важливих аспектів ринкового середовища, який характеризує можливість підприємства адаптуватися до умов ринку, посісти провідне місце і втримати його якомога довше. Нині ринок перенасичений підприємствами, які створюють аналогічну продукцію, але втримуються лише ті, які мають найвигідніші конкурентні переваги відносно інших підприємств. Тому дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства є актуальним.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВІСНИК ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2014. № 4 (70)-
dc.subjectкорпораціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність національного товаровиробникаuk_UA
dc.titleКорпорація як альтернативний шлях підвищення конкурентоспроможності національного товаровиробникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальчук 46117-93252-1-PB.pdfелектронне видання186,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.