Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальчук, Л. В.-
dc.contributor.authorБатуріна, І. В.-
dc.date.accessioned2017-03-14T08:20:32Z-
dc.date.available2017-03-14T08:20:32Z-
dc.date.issued2017-03-14-
dc.identifier.citationБерезін О.В. Економічний потенціал аграрних підприємств: механізми формування та розвитку / О.В. Березін, О.Д. Плотник. – Полтава: Інтер Графіка, 2012. – 221 с. 2. Верба І.І. Основи інтелектуальної власності: навч. посібник / І.І. Верба, В.О. Коваль ; за ред. С.В. Чікін. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : НТУУ «КПІ», 2013. – 262 с. 3. Дяченко Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012, № 4. – С. 203–208. 4. Кучмій І.Г. Вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємств та його наслідки / І.Г. Кучмій // Збірник ВНАУ. – В., 2010. – № 6. – С. 73–75. 5. Михальчишин Н.Л. Доступність методів захисту від недобросовісної конкуренції для суб’єктів господарювання / Н.Л. Михальчишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – № 720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 210–216. 6. Ніколенко С.С. Оцінка конкурентного середовища торговельного підприємства Ніколенко С. С. Кириченко Л. М. // Економічний простір : зб. наук. пр. – Д. : ПДАБА, 2012. – № 60. – С. 207–219. 7. Петровська І.П. Конкурентне середовище та проконкурентні дії на ринку України / І.П. Петровська А.В. Пташинський // Збірник наукових праць. – К., 2012. – С. 52–56. 8. Футало Т.В. Чинники і умови формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі / Т.В. Футало, К.А. Львівська // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. – Вип. 19.1. – С. 232–237. 9. Хвостенко О.А. Концептуальні засади класифікації середовища підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 5. – С. 166–173. 10. Шморгун Л.Г. Менеджмент організацій : навч. посібник / Л.Г. Шморгун. – К. : Знання, 2010. – 452 с. 11. Michael E. Porter «The Five Competitive Forces that Shape Strategy», Harvard Business Review, January, 2008. – Р. 86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1935-
dc.description.abstractНаведені тлумачення терміна «конкурентне середовище підприємства» з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників; розглянуто чинники, які формують конкурентне середовище і впливають на умови діяльності підприємства, зокрема 5 конкурентних сил М.Портера. Bажливим є те, що конкурентне середовище утворюється не лише суб'єктами ринку, взаємодія яких викликає суперництво, але, в першу чергу, – відносинами між ними. Також розкрито поняття недобросовісної конкуренції та наведені методи захисту підприємства від неї. Зроблено висновки щодо формування конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському та світовому ринках та визначено ключові фактори успіху підприємства у конкурентній боротьбі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВІСНИК ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2014. № 3 (69)-
dc.subjectконкурентне середовище підприємстваuk_UA
dc.subject5 конкурентних сил М.Портераuk_UA
dc.subjectфактори макросередовищаuk_UA
dc.subjectфактори мікросередовищаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectнедобросовісна конкуренціяuk_UA
dc.subjectметоди захисту від недобросовісної конкуренціїuk_UA
dc.titleКонкурентне середовище підприємства у сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальчук 37815-81120-1-PB (1).pdfелектронне видання153,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.