Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФрадинський, О. А.-
dc.date.accessioned2017-03-09T10:43:49Z-
dc.date.available2017-03-09T10:43:49Z-
dc.date.issued2017-03-09-
dc.identifier.citation1 Дальневосточное морское пароходство, 1880–1980 : [сборник] / [колл. авторов : М. С. Бабиевский, В. П. Бянкин [и др.]. – Владивосток : Дальневост. кн. изд-во, 1980. 2 Вайнер Б. А. Советский морской транспорт в Великой Отечественной войне. – М. : Воениздат, 1989. 3 Паперно А. Ленд-лиз. Тихий океан [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.kscnet.ru/ivs/bibl/paperno1/index.html 4 Медведева Л. М. Транспорт Дальнего Востока СССР в годы Великой Отечественной войны. – Владивосток : Дальнаука, 2005. 5 Ткачева Г. А. Дальневосточное общество в годы Великой Отечественной войны (1941–1945). – Владивосток : Дальнаука, 2010. 6 Тесельская И. П., Ципкин Ю. Н. Роль железных дорог Дальнего Востока в достижении Победы // Россия и АТР. – Владивосток, 2010. – № 2. – С. 36–46. 7 Зайцев Ю. М. Базовое строительство и оборона Дальнего Востока СССР в 1932–1945 гг.: теория, планы, проблемы, решения. – Владивосток : ТОВМИ им. С. О. Макарова, 2009. 8 Бережной С. С. Флот СССР. Корабли и суда ленд-лиза : справочник. – СПб. : Велень, 1994 9 Паперно А. Ленд-лиз. Тихий океан 10 Зайцев Ю. М. Базовое строительство и оборона Дальнего Востока… – С. 140–141. 11 Вайнер Б. А. Советский морской транспорт... – С. 265. 12 Дальневосточное морское пароходство, 1880–1980. – С. 146. 13 Сопин Ю. Г. Морской транспортный флот США в обеспечении поставок по ленд-лизу в Велико- британию и СССР в годы Второй мировой войны: программа создания и маршруты переходов // Вестник Балтийского федерального университета им. И. Канта. – 2012. – № 12. – С. 57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1915-
dc.description.abstractПрисвячено дослідженню питань організації ленд-лізу через порти Далекого Сходу, США та Канади під час Другої світової війни. Проаналізовано недоліки та переваги використання тихоокеанського маршруту ленд-лізу. Охарактеризовано особливості його здійснення, організацію логістики, матеріально-технічного забезпечення, митного оформлення, роботи морського, річкового та залізничного видів транспорту, заходи із забезпечення безпеки далекосхідних портів. Узагальнено питання розбудови транспортної інфраструктури СРСР (портів, залізниць) та поповнення корабельного складу (суховантажними суднами і танкерами) для здійснення перевезень. Наведено факти деструктивного впливу Японії на здійснення перевезень за системою ленд-лізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби України; Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончараuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія торгівлі, податків та мита : зб. наук. праць;2014/1(9)-
dc.subjectДруга світова війнаuk_UA
dc.subjectленд-лізuk_UA
dc.subjectвантажuk_UA
dc.subjectСРСРuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.subjectДалекий Східuk_UA
dc.subjectтихо- океанські портиuk_UA
dc.subjectWorld War IIuk_UA
dc.subjectLend-Leaseuk_UA
dc.subjectloaduk_UA
dc.subjectUSSRuk_UA
dc.subjectUSAuk_UA
dc.subjectPacific Partsuk_UA
dc.subjectFar Eastuk_UA
dc.titleОрганізація ленд-лізу через далекосхідні порти СРСР у 1941–1945 рр.uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of the lend-lease through ports Far Eastern USSR in 1941–1945 yearsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Фрадинський О. А..pdfелектронне видання281,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.